15,000 تومان
  • فروشنده : nemaz

  • کد فایل : 10776
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 18401
  • تعداد فروش: 94

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود کارنامه نماز پایه اول-دوم-سوم-چهارم-پنجم-ششم

دانلود کارنامه نماز پایه اول-دوم-سوم-چهارم-پنجم-ششم

0 18.4k
دانلود کارنامه نماز پایه اول-دوم-سوم-چهارم-پنجم-ششم

کارنامه نماز پایه اول-دوم-سوم-چهارم-پنجم-ششم(هرپایه مجزا)
فرمت فایل: word قابل تغییر متناسب سلیقه شما
تعداد صفحات:18 صفحه(هر پایه سه صفحه)
شرح مختصر و تصویری از یک پایه

کارنامه نمازویژه پایه اول -دوم-سوم-چهارم-پنجم-ششم دبستان

همکار فرهنگی گرامی شما در این بخش از دانلود با پکیج فرم های ورد کارنامه نماز که بصورت قابل ویرایش ویژه تمامی پایه ها از اول تا ششم دبستان قرار داده شده است مواجه هستید لازم به ذکر است این پکیج بصورت استثنایی فقط در وبسایت درسی فایل ارائه می گردد.

نكات مهم:
1)این کارنامه به استناد شیوه نامه وزارت و بر مبنای محتوای آموزشی نماز پایه های اول تا ششم ابتدایی تهیه شده است ؛ یادآور می گردد محتوای آموزشی مذکور در شیوه نامه آموزش نماز ابتدایی مندرج می باشد.شیوه ارزیابی در این کارنامه توصیفی است بنابراین از درج نمره خودداری گردد .

2)کارنامه نماز صرفا برای اطلاع اولیای دانش آموزان از میزان یادگیری فرزندان و کمك به تكمیل آموخته های آنان می باشد
مسئولیت مهم و نورانی آموزش نماز به دانش آموزان بر عهده آموزگار محترم هر پایه می باشد که شایسته است در فرصت های مناسب نسبت به این امر اقدام نمایند و در پایان هر نیمسال آموخته های دانش آموزان را موردسنجش و ارزیابی قرار دهد.

3)مدیران محترم مدارس با همكاری آموزگاران عزیز در پایان هر نیمسال نسبت به صدور دو نسخه کارنامه نماز برای هر دانش آموز )به تفكیك پایه تحصیلی( اقدام و یك نسخه تحویل دانش آموز و یك نسخه آن را به مدت یكسال در پرونده تحصیلی دانش آموزان نگهداری نمایند تا برای پیگیری آموزش های بعدی از آن استفاده گردد. .

4)آموزگار اگر مبحثی را در نیمسال اول از دانش آموز ارزیابی نمود ولی دانش آموزی نتوانست امتیاز عالی یا خوب را کسب کند می تواند در نیمسال بعد دوباره از آن مبحث آزمون به عمل آورده و امتیاز گذاری مجدد نماید . آموزگاران، مدیران و مجریان مجرب می توانند نظرات خود رادر اجرای بهتر این طرح به اداره کل ارسال نمایند


15,000 تومان