8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19254
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1703

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس اجتماعی سوم ابتدایی درس 13 بازیافت

دانلود طرح درس اجتماعی سوم ابتدایی درس 13 بازیافت

0 1.7k
دانلود طرح درس اجتماعی سوم ابتدایی درس 13 بازیافت

همکار عزیز پایه سوم اگر میخواهید بهترین فایل طرح درس اجتماعی با موضوع درس 13 بازیافت را با قیمت بسیار مناسب دانلود کنید با ما همراه باشید.این فایل طرح درس اجتماعی بازیافت در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس بازیافت را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی سوم بازیافت انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی سوم درس 13 بازیافت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

معلم بهتر است از جلسه ی قبل فهرستی از زباله های یک روز در خانه ی خود را نوشته و با خود به کلاس بیاورند و به سوال 2 صفحه 40 که خانواده ها برای بیرون گذاشتن زباله ها به نکاتی را باید رعایت کنند پرس و جو کرده و پاسخ آن را آماده کنند. نمونه هایی هم از زباله های مختلف خشک فلزی و کاغذی را به کلاس آورند و از سطل های مخصوص برای جداسازی آن استفاده کنند معلم بر اساس دو فعالیتی که از دانش آموزان خواسته بود تا انجام دهند و سر کلاس بیاورند کار خود را آغاز می کنند. دانش آموزان مشاهدات جمع آوری شده خود را به کلاس ارائه می دهند.

از دانش آموزان می خواهد تا نتایج مشاهدات جمع آوری شده ی خود را در کلاس بخوانند سپس در نهایت به ارائه ی تعریفی از زباله می پردازد سپس معلم در خصوص سوال دوم یعنی رعایت نکات لازم برای بیرون گذاشتن زباله توسط خانواده سوالاتی را پرسیده و دانش آموزان به آنها پاسخ می دهند.


8,000 تومان