8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19524
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2434
  • تعداد فروش: 15

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس علوم پنجم ابتدایی درس 4 برگی از تاریخ زمین

دانلود طرح درس علوم پنجم ابتدایی درس 4 برگی از تاریخ زمین

0 2.4k
دانلود طرح درس علوم پنجم ابتدایی درس 4 برگی از تاریخ زمین

همکار عزیز پایه پنجم جهت دانلود بهترین فایل طرح درس علوم با موضوع درس 4 برگی از تاریخ زمین با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.این فایل طرح درس علوم برگی از تاریخ زمین در تعداد صفحات 7 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس برگی از تاریخ زمین را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس علوم پنجم برگی از تاریخ زمین انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس علوم پنجم درس 4 برگی از تاریخ زمین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

خب بچه ها در فیلم دیدید که سنگ های رسوبی چگونه تشکیل می شوند. در جلسه ی قبلی نیز خواندیم که بعضی جانداران از خود آثاری به جا می گذارند ثل اثر دست و پای حیوانات.

حالا به نظر شما جاندارن بجز اثر دست و پا یا قسمت های دیگر بدن جانداران چه چیز هایی از خود به جا می گذارند؟ برخی از دانش آموزان جواب هایی از جمله استخوان و دندان و ... می دهند. آنها را تشویق کرده و از کل کلاس می خواهیم تا کلیپی در مورد چگونگی تشکیل فسیل مشاهده کنند.

پس از آن دوباره از دانش آموزان سوال می کنیم چه چیزی باقی می ماند؟ همه ی آنها می توانند ب سوال معلم به درستی باسخ دهند. پس از آن معلم خود فسیل را برای دانش آموزان همانطور که در کتاب آمده، تعریف می کند.


8,000 تومان