8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20003
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1592

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی تاثیر به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

دانلود اقدام پژوهی چگونه به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی تاثیر مثبت بگذارم؟

0 1.6k
دانلود اقدام پژوهی تاثیر به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

فرهنگی عزیز برای دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی تاثیر مثبت بگذارم؟ با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی تاثیر مثبت بگذارم؟ با مشخصات 33 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی تاثیر مثبت بگذارم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه به کمک تجربیات برتر تدریس بر فعالیت و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی تاثیر مثبت بگذارم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

شیوه گردآوری اطلاعات ( شواهد 1)

پژوهش حاضر در بین دانش آموزان سال…دبیرستان می باشد که در برنامه آموزشی آنها زیست شناسی گنجانده شده است . امسال هم طبق سال های قبل برای اینکه بدانم چرا دانش آموزان به درس زیست شناسی علاقه کمتری نشان می دهند و چه کار کنم که دانش آموزان از این حالت خارج شوند و با دید  دیگری به این درس نگاه کنند به اهمیت درس زیست شناسی پی ببرند ابتدا  از خود  آنها خواستم که نظرشان را درباره این درس و کلاس بنویسند و بگویند چه انتظاری از کلاس زیست شناسی دارند و دوست دارند از چه روشی برای تدریس این درس استفاده شود . بعد از نظر خواهی از دانش آموزان با مشاور و همکارانم درباره علل بی علاقگی و ضعف دانش آموزان در این درس صحبت نمودم سپس تعدادی از اولیا دانش آموزان ضعیف دعوت به عمل آمده و علل بی علاقگی و ضعف فرزندشان را نسبت به درس زیست شناسی جویا شد .

تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات :

پس از بررسی نظرات و مطالعه کتاب ها و مجلات مختلف و همفکری و مشاوره با مشاور در مدرسه و سایر همکاران درباره علل عدم علاقه دانش آموزان به درس زیست شناسی به نتایجی دست یافتم که به شرح ذیل می باشد : نظرات همکاران : نداشتن انگیزه، توجه بیش از حد به مسایل جانبی و حاشیه ای  ، توجه ، علاقه و تحت تاثیر برنامه های تلویزیونی و ماهواره ای قرار گرفتن .

- سطح پایین تحصیلات خانواده – تحت تاثیر محیط قرار گرفتن – عدم علاقه به مطالعه – نداشتن انگیزه و هدف و صرف اوقات زیادی از شبانه روز برای دیدن برنامه های تلویزیونی.

نظر خواهی از دانش آموزان برای من بسیار مهم بود به همین دلیل از انها خواستم که نظرات، خواسته ها ، و علت عدم علاقه به درس زیست شناسی را بدون نوشتن مشخصاتشان روی برگه ای برایم بنویسند. البته نظر خواهی فقط اختصاص به دانش آموزان کلاس . نداشت بلکه از پایه های بالاتر هم نظر سنجی به عمل آمد .علاوه بر نظر خواهی از کلیه دانش آموزان با چند تن از دانش آموزان ممتاز و درس خوان و دانش آموزان ضعیف مصاحبه ای ترتیب دادم که مختصری از گزارش به شرح ذیل می باشد .

نظارت دانش آموزان : الف) نظر دانش آموزان ممتاز و درس خوان : نحوه تدریس دبیر ، خشک و بی روح بودن کلاس، ترس و دلهره و اضطراب دانش آموزان از پرسش های شفاهی ، زمان کم و حجم زیاد درس زیست شناسی ...


8,000 تومان