8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20123
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 3061
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری علی را برطرف نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری علی را برطرف نمایم؟

0 3.1k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری علی را برطرف نمایم؟

با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری علی را برطرف نمایم؟ با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری علی را برطرف نمایم؟ با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری علی را برطرف نمایم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری علی را برطرف نمایم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

سبب شناسی اختلال زور گویی و قلدری

کودکان و نوجوانان در طی دوره کودکی و رشد خود برای آنکه خود را مطرح سازند و به بزرگسالان تفهیم کنند که دیگر بزرگ شده اند، خواهان آن هستند که کارها را به طور مستقل انجام دهند و در مقابل بزرگسالان سرسختی و لجاجت نشان دهند، چنین حالاتی در سنین 3 تا 6 سال و دوره نوجوانی طبیعی است و جنبه مرضی ندارد، (حسینی، 1377، ص 87 ).

در تحققیات انجام شده در مورد زور گویی و قلدری بیشتر به علل اجتماعی و محیطی اشاره می شود که آن را نوعی یادگیری محیطی می دانند و به دلایل زیر اشاره می شود.

وجود اختلال زور گویی در اعضای خانواده که کودک با آن همانند سازی نمی کند، ایجاد هویت در خانواده ای که دارای معیارهای قدرت طلبانه هستند و نسبت به رفتارهای فرزند خود کنترل شدیدی دارند و او ناچار است برای اثبات هویت و جایگاه خود، با خواسته های آنان مقابله کند، استعداد ذاتی برای نشان دادن قدرت و اظهار وجود در مقابل اطرفیان، (فرقانی، رئیسی، 1372، ص100).

ویژگیهای شناختی و شخصیتی دانش آموزان سرآمد که باعث بروز مشکل می شود.

کودک با هوش اغلب در مدرسه گرفتار مشکلات متعددی خواهد شد، زیرا سرعت و مقدار یادگیری و پشتکار وی از سایر همکلاسی ها بیشتر است ولی مجبور است در کلاس همراه سایر دانش آموزان بنشیند و مطالبی را که به نظرش ساده و خسته کننده است بیاموزد که این امر بی نظمی ها و عکس العمل های منفی در رفتار کودک ایجاد خواهد کرد،  (شاملو، 1369، ص 334 ).

با استعدادها از نظر عقلانی کنجکاو هستند ( فهم ) و اطلاعات مربوط به دنیای اطراف را فعالانه پذیرا

می­شوند (حساس) در عین حال دارای تمایلی قوی و غیر معمول برای بهتر بودن می باشند، (پیشرفت) و مایلند در راه دستیابی به اهدافشان مقاومت كنند و ترجیح می دهند به جای آنکه نسبت به وقایع واکنش نشان دهند، دیگران را هدایت و کنترل نمایند(سلطه گری)،آنان تمایل قوی به نشان دادن دستاوردهایشان به دیگران و جلب توجه آنان دارند (قلدری) و نسبت به نوجوانان متوسط آمادگی کمتری برای زیر سئوال بردن ارزش خودشان یا قضاوت در این مورد را دارا می­باشند (خود پنداره مثبت)، ( پارسا، 1374،ص 119 )....


8,000 تومان