8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20451
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2178

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله بهبود پرخاشگری دانش آموز پایه ...

دانلود مقاله بهبود پرخاشگری دانش آموز پایه ...

0 2.2k
دانلود مقاله بهبود پرخاشگری دانش آموز پایه ...

همکار گرامی با دانلود مقاله در‌مورد بهبود پرخاشگری دانش آموز در تعداد صفحات 11 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد بهبود پرخاشگری دانش آموز ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله بهبود پرخاشگری دانش آموز را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:بهبود پرخاشگری دانش آموز پایه...

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه

مدرسه ای که در آن مشغول به خدمت بودم، در منطقه ..... در ساختمانی به نام نیکان واقع شده و دارای 31 کلاس آموزشی و تعداد 251 نفر دانش آموز و شیفت گردشی بود. کادر اداری نیز متشکل از مدیریت، معاون آموزشی و پرورشی و یك سرایدار به صورت ثابت بود. همچنین دارای دو کلاس پنجم   الف و ب   بود که دانش آموزان تجربه حاضر مربوط به وضعیت دانش آموزی است که رفتار او نه تنها برای من بلکه برای دانش آموزان کلاسم و حتی دیگر دانش آموزان مدرسه نیز خوش آیند نبود. این رفتار پرخاشگرانه بر عملکرد درسی او نیز تاثیر گذاشته بود و اعتراض و شکایت بچه ها مبنی بر این که، مریم مرا زد و موهایم را کشید، او حرف بد زد، دائما رو به افزایش بود. با وضعیتی که بوجود آمده بود، تصمیم گرفتم در این رابطه دست به اقدام بزنم تا تحولی را در نحوه کار آموزشی و پرورشی کلاسم و محیط مدرسه ایجاد کنم. برای این کار فکر کردم ابتدا بهتر است از خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان بپرسم که چرا او موجب اختلال و بی نظمی در کلاس و مدرسه شده، آن دانش آموز فقط سکوت می کرد و پاسخ هایی که از طرف بچهها ارائه می شد نیز گرهای را از مشکلم باز نکرد...


8,000 تومان