8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20477
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2487

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله رابطه سلامت عمومی و رضايت شغلی معلمين آموزش و پرورش

دانلود مقاله رابطه سلامت عمومی و رضايت شغلی معلمين آموزش و پرورش

0 2.5k
دانلود مقاله رابطه سلامت عمومی و رضايت شغلی معلمين آموزش و پرورش

کاربر عزیز برای دانلود مقاله در‌مورد رابطه سلامت عمومی و رضايت شغلی معلمين آموزش و پرورش در تعداد صفحات 81 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد رابطه سلامت عمومی و رضايت شغلی معلمين آموزش و پرورش ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله رابطه سلامت عمومی و رضايت شغلی معلمين آموزش و پرورش را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:رابطه سلامت عمومی و رضايت شغلی معلمين آموزش و پرورش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:81 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه

در این تحقیق رضایت و عدم رضایت نسبت به عوامل و پاداش های مختلف مادی و معنوی و اجتماعی و سلامت عمومی بررسی شده است و در این بررسی ها تاثیر عوامل مادی با شاخص هایی از قبیل حقوق و مزایا، امکانات و تسهیلات، خدمات درمانی، اعطاء مسکن و غیره، و تاثیر عوامل معنوی با شاخص هایی از قبیل تحسین و تمجید، تشویق نامه کتبی، توبیخ نامه، اعطای بورس تحصیلی، توجه به افکار و احساسات فرهنگیان و غیره و یک سری عوامل از قبیل افزایش مسئولیت و نیاز به کسب موفقیت مورد سنجش قرار گرفته و ارتباط هر یک از آنها با رضایت شغلی مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

هدف و علت انتخاب موضوع :

علت و هدف اصلی از انتخاب موضوع تحقیق بررسی اثرات بعضی از عوامل مادی و معنوی و اجتماعی بر روی رضایت شغلی و سلامت عمومی معلمین آموزش و پرورش بوده و از آنجا که اهم وظایف و ماموریت سازمانها ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا و توسعه و رشد امور تکنولوژیکی مملکت می باشد و در این راستا میزان موفقیت واثر بخشی بستگی به موفقیت و اثر بخشی کار کنان دارد. بنابراین می بایست انگیزه و علاقه آنها در انجام کار ورضایت و عدم رضایت آنها از شغل و تمایلات و محرکات درونی افراد که موجب آغاز فعالیت و تلاش بیشتر وبا کیفیت تر می گردد، بررسی و مشخص شود...


8,000 تومان