8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20506
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2255
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام

دانلود مقاله بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام

0 2.3k
دانلود مقاله بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام

کاربر عزیز جهت دانلود مقاله با عنوان بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام در تعداد صفحات 61 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.
جهت مطالعه و دانلود این مقاله در مورد بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:61 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

هدفهای کلی و آرمانی تحقیق

اهداف کلی و آرمانی این تحقیق به دو قسمت تقسیم می شود، خود موضوع تحقیق و پیشنهادها. از آنجا که اهداف تعلیم و تربیت یک کشور باید با توجه به فلسفه اجتماعی مردم و ارزشهای مورد توافق یک جامعه تدوین شود، لذا در این تحقیق روشهای تعلیم و تربیت از دیدگاه معصومین مورد بررسی قرار گرفته که بینش اسلام و قرآن و بینش انبیاء الهی است. با توجه به اینکه روشهای تعلیم و تربیت برگرفته از قرآن و احادیث معصومین علیهم السلام می باشد. این روشها در جوامع اسلامی مخصوصاً ایران مورد استفادة نهادهای آموزشی پرورشی قرار می گیرد. و از سویی الگوهای واقعی تعلیم و تربیت اسلامی ائمه معصومین می باشد که سعی در پژوهش و بررسی روشهای تعلیم و تربیت از دیدگاه معصومین ضروری می باشد....


8,000 تومان