8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21520
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1749
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد شتر و شیر شتر

دانلود تحقیق در مورد شتر و شیر شتر

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد شتر و شیر شتر

با دانلود تحقیق در مورد شتر و شیر شتر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شتر و شیر شتر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شتر و شیر شتر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شتر و شیر شتر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:105 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

 شتر نمادی از بقای زندگی انسان در صحراها می باشد که با تاریخ تمدن چادرنشینی در منطقه گرم و خشک نیمکره شمالی گره خورده است.  شتر یکی از عوامل مهم فرهنگ و کشاورزی این نواحی می باشد. شتر به منظورهای مختلفی استفاده می شود

 از جمله بعنوان باربری و حمل ونقل اجناس و انسان ها و همچنین تولید شیر استفاده می شود. شیر اغلب تنها منبع تغذیه برای صاحبانش است شتر از نظر جهانی نیز بسیار ارزشمند است.  نقش اصلی شتر مستقیماً مربوط به سازگاری و با شرایط بسیار سخت می باشد. این حیوان می تواند در مناطقی که دیگر حیوانات اهلی نمی توانند زندگی کنند پرورش می یابند. این قابلیت ویژه در نتیجه ویژگیهای آناتومی و فیزیولوژی بدنی این حیوان است.

 در سال 1985 ، جمعیت شتر دنیا حدود 5/16  میلیون یا بیش از 80 درصد آنها در  گله های آفریقا تخمین زده شد. سومالی و سودان دارای بیشترین جمعیت بودند و 70 درصد از گله های آفریقا در این مناطق بوده است. در آسیا حدود 70 درصد از آنها در شبه قارة هند گسترده شده اند.

8,000 تومان