4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21600
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1891

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الأنبیاء

دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الأنبیاء

0 1.9k
دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الأنبیاء

با دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الأنبیاء در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الأنبیاء را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الأنبیاء ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان بنت خاتم الأنبیاء

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان، عطای خداوند سبحان، كفو و یگانه همتای امیرمؤمنان(ع)، و یكی از علل آفرینش عالم امكان است.

معنویت قدسی آن بانوی بی همتا در قرآن كریم، جلوه ای ویژه یافته، جمال معنوی و اوج طهارت و عصمتش، در آیه تطهیر (احزاب/33)، درخشش انسان كامل را متجلی ساخت، آیه مباهله (آل عمران/61) شاهدی بر شكوهمندی و قدر و جلالتش گردید.

و سوره «هل أتی» (دهر/1) جلوه ای از مروت و ایثار آن بزرگوار را همراه با عارفانه ترین زمزمه هستی «علی حبه»، تجسمی زیبا بخشید.

این جویبارهای فضیلت به هم پیوند خورد و در سوره «كوثر» مجموعه ای دل انگیز از زیبایی ها و اصالتها را رقم زد و آن را به عنوان، هدیه و عطیه ای الهی تقدیم رسول خاتم الأنبیاء، محمد مصطفی(ص)، كرد؛ زیرا، فاطمه(س) یكی از مظاهر فیض مداوم و جریان پربركت حركت محمدی است كه استمرار آن را با ذریه خویش تضمین كرد. در این راستا نگاهی گذرا به سوره كوثر داریم: 


4,000 تومان