4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21630
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1764

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز

دانلود تحقیق در مورد فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز

0 1.8k
دانلود تحقیق در مورد فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز

با دانلود تحقیق در مورد فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز

سبزیجات برگ سبزاز سبزیجاتی که در این دسته قرار می ‌گیرند می‌ توان به کاهو، کرفس، کلم‌ پیچ، اسفناج، کاسنی، برگ چغندر، آروگولا، بروکلی، کلارد و کال(نوعی کلم هستند)، برگ شلغم، برگ خردل و انواع سبزی خوردن(جعفری، گشنیز و ...) اشاره نمود.

دشمن سرطان

در مقاله ‌‌ای از سبزیجات برگ سبز تیره، با عنوان "غذاهایی که با سرطان می ‌جنگند" نام برده شده است. این سبزیجات منابع خوبی از کاروتنوئیدها مانند بتاکاروتن، گزانتین، لوتئین و نیز فولات و فیبر به همراه ساپونین‌ها و فلاوونوئیدها می ‌باشند.

کاروتنوئیدهای موجود در سبزیجات برگ سبز تیره از رشد انواع اصلی سلول ‌های سرطان سینه ، سرطان پوست ، سرطان ریه و سرطان معده جلوگیری می‌ کنند.

در تحقیق دیگری نشان داده شد که فولات موجود در این سبزیجات، خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده را کم می کند و فیبر موجود در آن ها از پیشرفت سرطان کولورکتال (روده بزرگ) جلوگیری می‌ کند. 


4,000 تومان