8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22004
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1860

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران

دانلود تحقیق در مورد نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران

0 1.9k
دانلود تحقیق در مورد نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران

با دانلود تحقیق در مورد نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:96 صفحه

قسمتی از فایل:

 1 1  مقدمه

در اين فصل با توجه به موضوع تحقيق، اهداف ومرور پيش نگاشته‌ها به انتخاب روش تحقيق تعيين متغيرها و فرضيات تحقيق پرداخته مي‌شود. هدف از انتخاب روش تحقيق آن است كه مشخص شود چه شيوه‌اي اتخاذ گردد تا هرچه سريع، دقيق وآسانتر به اهداف مورد نظر و پاسخ‌ پرسش‌هاي تحقيق دست يافت. علاوه بر اين در اين فصل به تشريح جامعه آماري،  تعيين حجم نمونه، اعتبار روايي و روشهاي تجزيه و تحليل اطلاعات پرداخته مي‌شود.

2-1 نوع و روش تحقيق

تحقيق حاضر از نوع كاربردي و به روش توصيفي، همبستگي مي‌باشد، همچنين اختلاف ميانگين‌ها نيز مقايسه مي‌گردد. اين تحقيق علاوه بر شناسائي نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران استان كردستان ، همبستگي بين متغيرهاي مستقل و وابسته و معني‌دار بودن اختلافات بين ميانگين متغيرهاي مستقل ونيز پيش‌گوئي تغييرات متغير وابسته بر اثر تغييرات متغيرهاي مستقل را مورد مطالعه قرار مي‌دهد.


8,000 تومان