8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22053
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1639

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد خیابان سازی

دانلود تحقیق در مورد خیابان سازی

0 1.6k
دانلود تحقیق در مورد خیابان سازی

با دانلود تحقیق در مورد خیابان سازی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خیابان سازی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خیابان سازی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خیابان سازی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

 -  23-12-4 روسازي خيابان

23-12-4-1 قشر زيراساس[1]

قشري از مصالح سنگي يا مخلوطي از مصالح سنگي و مواد چسباننده با ويژگيهاي فني مشخص كه بر روي بستر خيابان ريخته مي‌شود، قشر زيراساس نام دارد. بسته به شرايط جوي، نوع زمين، امكان دسترسي به مصالح مناسب در منطقه اجراي پروژه و بررسيهاي اقتصادي، روش اجراي كار، تعيين و در مشخصات فني خصوصي درج مي‌شود. انواع روشهاي تهيه و اجراي قشر زيراساس، بايد با مندرجات ذيل اين بخش و در صورت نياز به مشخصات بيشتر با مندرجات نشريه شماره 101 دفتر تدوين ضوابط و معيارهاي فني سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور تحت عنوان ”مشخصات فني عمومي راه(تجديد نظر اول) “ مطابقت نمايد.

الف:  زيراساس شني يا زيراساس سنگي[2]

مصالح مصرفي براي قشر زيراساس شني، مصالح گردگوشه رودخانه‌اي، مصالح معدني يا سنگ كوهي شكسته است. انتخاب مصالح بايد با توجه به فواصل، امكان دستيابي به منابع فوق و رعايت مسائل اقتصادي در پروژه صورت گيرد.

1-    دانه‌بندي مصالح

دانه‌بندي مصالح بايد بر اساس مندرجات مشخصات فني خصوصي باشد. در صورت عدم وجود اين اطلاعات، دانه‌بندي مصالح بايد بر اساس روش T27 در محدوده يكي از دانه‌بنديهاي مندرج در جدول 23-12-4-1- الف -1 باشد.

جدول 23-12-4-1- الف-1 دانه‌بندي مصالح قشر زيراساس



8,000 تومان