4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22262
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2195
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله هدايت و تعليم و تربيت

دانلود مقاله هدايت و تعليم و تربيت

0 2.2k
دانلود مقاله هدايت و تعليم و تربيت

با دانلود مقاله در مورد هدايت و تعليم و تربيت در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله هدايت و تعليم و تربيت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله هدايت و تعليم و تربيت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد هدايت و تعليم و تربيت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 مفهوم هدايت در تعليم و تربيت از ارزشي ويژه برخودار است . بسياري از متخصصان تعليم و تربيت ، هدايت و تعليم و تربيت را در مفهوم مترادف تلقي مي كنند . به عبارت ديگر        تعليم و تربيت را همان هدايت فرد يا جامعه تلقي مي كنند . هدايت با دستور دادن يا امر كردن فرق دارد هدايت با توصيه كردن فرق دارد . در جريات توصيه فردي كه توصيه مي كند بدون اينكه فرد ديگر را مجبور سازد از او ميخواهد كه كاري را طبق توصيه او بمعرض اجرا      در آورد .

مفهوم هدايت كردن با مفهوم تلقين هم تفاوت دارد . در جريان تلقين فرد تلقين كنندة خواهد نظر خود را بع ديگري تحميل كند و فرصت تعقل و بررسي را از او سلب مي كند ، گاهي موضوع هدايت شناختن چيزي است . در اين مورد فرد هدايت كننده كوشش مي كند تا ضمن توجه دادن فرد به تجربيات خود جنبه هاي مختلف موضوع را روشن سازد تا فرد شخصاً درباره شناسائي موضوع اقدام كند . 


4,000 تومان