4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22341
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 3159

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله جايگاه آزادی در قانون اساسي

دانلود مقاله جايگاه آزادی در قانون اساسي

0 3.2k
دانلود مقاله جايگاه آزادی در قانون اساسي

با دانلود مقاله در مورد جايگاه آزادی در قانون اساسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله جايگاه آزادی در قانون اساسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله جايگاه آزادی در قانون اساسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد جايگاه آزادی در قانون اساسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

        ×         سر آغاز

آزادي از معروفترين و مظلومترين مفاهيمي است كه هم درجهت اجراي آن درجامعه و هم در جهت سركوب آن قربانيان بسياري گرفته است و جالب تر اينكه ايم واژه را هم ديكتارتورها و مستبدين بكار گرفته اند و با نام آن آزاديخواهان را سركوب نموده اند و هم بسياري از شيفتگان آزادي با عدم رعايت حدود آ؟ن و عدم شناخت چارچوبهاي ضروري آن نوعي ولنگاري و هرج و مرج را پيش گرفته اند تا عملاً جامعه را دچار بدبيني به آن نمايند . علي ايحال آزادي حرف اول همه انقلابيون مسلمان بوده و سرلوحه همه انبياء الهي و اديان توحيدي رها كردن انسانها از غل و زنجيرهاي جهل و ظلم و آزاد كردن آنها از اسارت تن و حيوانيت بسوي فلاح و رستگاري بوده كه لازم است تا بخوبي تبيين گردد .

با طلوع انقلاب اسلامي درسرزمين تاريخي ايران ، اين گمشدة ديرين اولين خواسته و نياز عمومي بود كه درقالب شعار استقلال ، آزادي جمهوري ( حكومت ) اسلامي تبلور يافت و گويي اين آرمان ديرينه مردم تولدي عيني يافت آنگاه جهت حفظ و پاسداري از اين نعمت الهي تبديل به قوانين مصرحه اي گرديد كه نتوان به راحتي آنرا از مردم سلب كرد . 

4,000 تومان