4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22512
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 3300

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله قلب و فوايد و مضرات ورزش

دانلود مقاله قلب و فوايد و مضرات ورزش

0 3.3k
دانلود مقاله قلب و فوايد و مضرات ورزش

با دانلود مقاله در مورد قلب و فوايد و مضرات ورزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله قلب و فوايد و مضرات ورزش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله قلب و فوايد و مضرات ورزش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد قلب و فوايد و مضرات ورزش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 بيماري‌هاي قلب و عروق در ايران هنوز اولين علت مرگ و مير مي‌باشد و در سال 000/500 قرباني مي‌دهد. پيشگيري از اين بيماري‌ها يكي از مهمترين و اساسي‌ترين فعاليت‌هاي تحقيقاتي  و پژوهشي طب زيستي و بهداشت اجتماعي امروز مي‌باشد.

به طورمتوسط روزانه 1300نفر در ايران دچار حمله‌ي قلبي مي‌شوند.

انجمن قلب  و انيستيتوي قلب و خون ايران عقيده دارد كه اين مشكل بهداشتي را با تحقيق در مورد علل بيماري‌هاي قلب و عروق، معالجه اين بيماري‌ها، تقويت برنامه‌هاي بهداشتي و پيشگيري از امراض قلبي از طريق ارائه برنامه‌هاي بهداشتي و پيشگيري از امراض قلبي از طريق ارائه پيام‌هاي بهداشتي جهت بالا بردن سطح و وسعت برنامه‌ريزي‌هاي بهداشتي، حل كند. البته در دو دهه‌ي اخير ما شاهد تغييرات شگفت‌انگيزي در رابطه با پايين آمدن ميزان مرگ و مير ناشي از حملات قلبي بوده‌ايم.

اين تغيير شگرف با بالا رفتن علاقه‌ي مردم به تغيير روش زندگي روزانه خود، ترك عادات شخصي نادرست و در نتيجه پايين آمدن ميزان بيماري‌هاي قلب همراه بوده است.

پيام‌هاي بهداشتي به منظور آموزش عموم بوده و هدف از آنها آگاه كردن مردم از عوامل خطرآفرين اوليه‌ي است كه زمينه پيدايش حمله‌ي قلبي مي‌باشند.

در اين مقاله به بررسي عملكرد طبيعي قلب و تاثير مطلوب ورزش بر قلب خواهيم پرداخت.


4,000 تومان