4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22524
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1557

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد مالچ ها

دانلود تحقیق در مورد مالچ ها

0 1.6k
دانلود تحقیق در مورد مالچ ها

با دانلود تحقیق در مورد مالچ ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مالچ ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مالچ ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مالچ ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 مالچ ها موادی هستند که روی سطح خاک قرار می گیرند تا رطوبت را حفظ کنند. شرایط خاک را بهبود بخشند، در طبیعت برگهای درختها روی رنین می ریزند.و لایه ای از مواد آلی ایجاد می کنند که از خاک حفاظت کرده و سبب ساخته شدن خاک می شود. در حالیکه در نظر فضای سبز شهری برگها از زیر درختان جمع آوری می شوند و روی سطح خاک باقی نمی مانند. استفاده از مالچی که خرده های چمن برگها مواد ناشی از هرس شاخه ها بدست می آید می تواند این مزایا را برای فضای باز و سبز در برداشته باشد.

مالچ پاشی :

فرآیندی است که سطح خاک را با مواد گیاهی مانند برگ ، علف شاخه ها یا بقایای محصولات و کلاه و غیره می پوشانند.

پوشش مالچ فعالیت ارگانیم های خاک مثل گرم خاکی را افزایش می دهد. همچنین به بهبود بافت خاک با ایجاد خلل و فرج بزرگ و کوچک فروان کمک و در نتیجه در هنگام بارندگی آب راحت تر به داخل خاک می نماید که این امر به کاهش رداناب کمک سطحی کمک می کند. هنگامیکه مواد ارگانیگ  خاک افزایش یافته که این موادارگانیگ خاک به بهبود  بافت مناسب خاک ایجاد ساختار پایدار نرم کمک می کند ودر نتیجه  ذرات خاک بوسیلۀ آب جا به جا نمی شوند. 

4,000 تومان