4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22571
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1994

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی

دانلود مقاله کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی

0 2k
دانلود مقاله کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی

با دانلود مقاله در مورد کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 کار و کارگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی

من به کارگران سفارش می کنم در هر بخشی و هر جايی مشغول هستند، اين روزها را روز کار بدانند، اين دوران را دوران کار جدی تلقی کنند و کار را هم عبادت بدانند. اين کاری که شما برای توسعه و پيشرفت کشور می کنيد يک عبادت قطعی است. به مسئولان هم سفارش می کنم که پاس طبقات کارگر و محروم و مستضعف و اين مردم مومن را بدارند. کارگران قدر خود را بشناسند و بفهمند که وجود آن ها چه قدر در سرنوشت يک ملت موثر است.

  

 

کار و اهميت آن در جوامع بشری

karegar

در فرهنگ غني اسلامي ما، سلوك الهي داراي دو بخش است بخش مادي و بخش معنوي، بخش مادي آن كار است و بخش معنوي آن نماز و از اينجا مي توان به اهميت كار در جامعه اسلامي پي برد چرا كه از كار مي توان دنيا و زندگي دنيوي را آباد كرد و با نماز به آخرت خود رسيدگي كرد كار هم كفو همه مسائل معنوي است كه براي يك انسان مسلمان سفارش شده است.


4,000 تومان