4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22644
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2398
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله ساختمان سبز

دانلود مقاله ساختمان سبز

0 2.4k
دانلود مقاله ساختمان سبز

با دانلود مقاله در مورد ساختمان سبز در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ساختمان سبز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ساختمان سبز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ساختمان سبز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 معماري سبز در فرهنگ ساختماني ايران نقشي ندارد 

  بهينه سازي مصرف انرژي نقشي در فرهنگ ساحتماني ندارد در حالي که هدف از ساختمان سبز بهبود آب و هوا و جلوگيري از اثرات منفي ساخت و ساز بر محيط زيست است. 

تهران _ 5 تير 1385

پايگاه اطلاع رساني شهرسازي و معماري، حميد نوحي: صرفه جويي و بهينه سازي مصرف انرژي و کاربرد انرژيهاي پايدار در حال حاضر هيچگونه نقشي در فرهنگ ساحتماني کشور ندارد. علاوه بر آن در ساخت و سازهاي مسکوني بخش خصوصي و به ويژه  مسکن طبقات مرفه ارقام به نسبت مهمي به زيان ساير موارد ضروري هزينه در ساختمان صرف تزيينات افراطي و بي اصالتي مي شود که عمدتا بنام ابزار سازي مشهور است.

 قبل از هر چيز که يک ساختمان سبز خلق شود مانند هر چيز ديگر به يک خالق احتياج دارد . اين موضوع يعني ايجاد ساختمان سبز به سلامت فردي که در آن و در محيط اطراف آن زندگي مي کند کمک و از او پشتيباني مي كند و موجب رضايت مندي و سودمندي آنان مي شود.

اين موضوع نيازمند کاربرد با دقت استراتژيهاي تصديق شده در معماري است؛ استفاده از طبيعت بادوام و منبع مواد با کفايت و تکيه بر خورشيد براي استفاده هاي گرمايي و نيروي برق و روشنايي روزانه و دوباره استفاده کردن از ضايعات و منابع ديگر.


4,000 تومان