4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22861
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1999
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد کرم ابريشم

دانلود تحقیق در مورد کرم ابريشم

0 2k
دانلود تحقیق در مورد کرم ابريشم

با دانلود تحقیق در مورد کرم ابريشم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کرم ابريشم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کرم ابريشم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کرم ابريشم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 کرم ابريشم يا کرم پيله، که همان نوزاد پروانه است، از آن جهت اهميت دارد که از آن ابريشم تهيه مي‌شود.

رشد

کرم‌هاي ابريشم بسيار گرسنه هستند. آنها در تمام روز و شب از برگ‌هاي توت سفيد تغذيه مي‌کنند. از تخم درآمدن کرم‌هاي ابريشم ۱۰ روز طول مي‌کشد. زماني که رنگ سرش به تيرگي گراييد بدان معني است که زمان آنست که پوست اندازي کنند. پس از طي ۴ مرحله پوست اندازي بدن آنها به آرامي زردتر مي‌شود و پوست بدن مستحکم تر مي‌شود، آنها در اين مرحله تبديل به شفيره مي‌شوند. در مرحله شفيرگي کرم ابريشم شروع به توليد پيله مي‌کند و بعد از شفيرگي تبديل به پروانه مي‌شوند.

ابريشم

پيله از ۳۰۰ تا ۹۰۰ متر ابريشم اوليه تشکيل شده‌است. اين الياف بسيار نازک هستند. براي تهيهٔ حدود ۵۰۰ گرم ابريشم ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ پيله مورد نياز است.

اگر به پيله اجازه رشد بيشتر داده شود اين حشره با ايجاد سوراخي خود را از آن خارج خواهد کرد و با اين سوراخ پيله ديگر قابل استفاده نخواهد براي جلوگيري از اين موضوع آن را در آب گرم مي‌جوشانند. اين عمل باعث مرگ نوزاد مي‌شود.

کرم ابريشم حريص ترين حيوان موجود , در جامعه حيوانات مي باشد که با توليد ابريشم خدا وجود کوچک او را نعمتي قرار است که بشريت در انواع و اقسام بتواند از اين حيوان کوچک بهره و سود ببرند.


4,000 تومان