5,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 25177
  • فرمت فایل دانلودی : .ppt
  • تعداد مشاهده : 3352
  • تعداد فروش: 9

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود پاورپوینت حرکت برای سلامت مردان

دانلود پاورپوینت حرکت برای سلامت مردان

0 3.4k
دانلود پاورپوینت حرکت برای سلامت مردان
دانلود پاورپوینت حرکت برای سلامت مردان ، 35 اسلاید آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی به صورت پاورپوینت قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد.

نام فایل :  حرکت برای سلامت مردان
فرمت فایل : پاورپوینت
تعداد اسلاید ها : 35 اسلاید
قسمتی از فایل دریافت :

از روز سلامت مردان تا هفته سلامت مردان

هفته سلامت مردان بهانه ای است تا بار دیگر به همه پدران، پسران، برادران و مسران ایرانی یادآور شویم که سلامتی ایشان برایمان مهم است چراکه سلامت آنها ضامن سلامت جامعه و مایه آرامش خانواده است. از این رو این حرکت بزرگ که نخستین بار در سال 85 به پیشنهاد انجمن اورولوژی ایران و با حمایت وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی شکل گرفت با گام هایی مستحکم تر و با حمایت سایر مراکز مانند شهرداری و انجمن های علمی دیگر طی شده و استمرار خواهد داشت.

1- عدم آگاهي از بيماري هاي خاموش قابل پيشگيري  و اورژانس هاي اورولوژي كه منجر به از دست رفتن ارگان و نياز به جايگزيني با روش‌هاي پر‌هزينه مي شود.
2- شيوع بسيار بالاي بعضي از بيماري هاي اورولوژي و عدم آگاهي مناسب در مورد آن ها (واريكوسل، ناباروري، BPH، سنگ‌هاي ادراري و ...). 
3- افزايش شيوع STD و عوارض آن.
4- فراواني مشكلات ناتواني جنسي در مردان كه از شايع‌ترين علت طلاق در كشورمان مي باشد.
5- مردان جزء گروه‌هاي پرخطر جامعه محسوب مي شوند به دليل مراجعه كمتر به پزشك عمدتاً در مراحل پيشرفته بيماري آن ها تشخيص داده مي شود.

1- حساس‌سازي و تبيين جايگاه فرهنگي سلامت در جامعه. 
2- پيشگيري اوليه و تشخيص زودرس بيماري هاي خطير و بدون علامت. 
3- ايجاد و گسترش فعاليت‌هاي بين بخشي جهت دست‌يابي و تأثير‌گذاري بر گروه‌هاي هدف.
4- توسعه اجراي روز ملي سلامت مردان در شبكه‌هاي بهداشتي و درماني كشور از طريق برنامه‌هاي اجرايي معاونت سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي.
5- بيان ايثار و علاقه و همراهي اورولوژيست‌هاي سراسر كشور نسبت به سلامتي جامعه. 
6- گسترش فعاليت‌ها بين انجمن‌هاي علمي در كشور جهت مشاركت در اعلام بيماري‌هاي خطير، كم‌علامت هر رشته و اجراي روز ملي سلامت مردان.


5,000 تومان