4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25403
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1740
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد تنگستن

دانلود تحقیق در مورد تنگستن

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد تنگستن

با دانلود تحقیق در مورد تنگستن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تنگستن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تنگستن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تنگستن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 تنگستن ( نام سابق آن wolfram) عنصر شیمیایی است که در جدول تناوبی دارای نشان W و عدد اتمی 74 می باشد. تنگستن که عنصری است بسیار سخت و سنگین ، جزء فلزانتقالی و به رنگ خاکستری مایل به آبی تا سفید در سنگهای معدن بسیاری از جمله ولف رامیت و شیلیت یافت شده و از نظر خصوصیات فیزیکی نیرومند خود قابل توجه است.از نوع خالص آن بیشتردر مصارف الکتریکی استفاده می شود اما ترکیبات و آلیاژهای فراوان آن کاربردهای بسیار زیادی دارد( بارزترین آنها افروزه های لامپ و آلیاژهای دیرگداز عصر فضا است).



خصوصیات قابل توجه

تنگستن خالص به رنگ خاکستری مایل به آبی تا فلز سخت سفید رنگ می باشد. اگر خلوص آن زیاد باشد می توان آنرا با اره آهن بر برید( اگر ناخالص باشد شکننده و کار با آن دشوار است) در غیر این صورت باید با آختن ، ورزیدن یا روزن رانی با آن کار کرد.این فلز در دمای بالای 1650 درجه سانتیگراد بالاترین نقطه ذوب (c3422) پایین ترین فشار بخار و بیشترین مقاوت کششی را در بین تمامی فلزات دارا می باشد.مقاومت آن در برابر فرسایش هم بسیار خوب است و فقط اسیدهای معدنی تاحدی آنرا تحت تاثیرقرار می دهند. فلز تنگستن اگر در معرض هوا قرار بگیرد یک اکسید محافظی را تشکیل می دهد. اگر مقدار کمی از آن با فولاد آلیاز شود استحکام آنرا تا حد زیادی افزایش می دهد.


4,000 تومان