4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25584
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2655

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله ويژه نامه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي

دانلود مقاله ويژه نامه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي

0 2.7k
دانلود مقاله ويژه نامه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي

با دانلود مقاله در مورد ويژه نامه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ويژه نامه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ويژه نامه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ويژه نامه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده مقالات خواندنی "فصلنامه  مطالعات فرهنگي و ارتباطات"  مربوط به شماره بهار و تابستان 1384 را که "ويژه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي" است به نقل از  Magiranدر زیر آمده است. مدیر مسوول این نشریه آقای دکتر تقی آزاد ارمکی و سردبیر آن آقای دکتر مسعود کوثری است.

ويژه اينترنت و آسيب هاي اجتماعي

 

تحليل جامعه شناختي رابطه اينترنت و اعتياد به مواد مخدر
سيدحسن حسيني   ص 1
مطلبي كه در پي مي آيد با هدف ارائه يك دسته مفروضات نظري پيرامون وجود رابطه احتمالي ميان اينترنت و اعتياد به مواد مخدر است . اينكه ويژگي ها و توانمندي هاي اينترنت تا چه ميزان ابتلا به مواد مخدر را در پي دارد و يا برعكس تا چه ميزان مي تواند در پيشگيري يا كاهش ابتلا به مواد مخدر را در پي دارد و يا برعكس تا چه ميزان مي تواند در پيشگيري يا كاهش ابتلا به مواد مخدر موثر باشد ؟ اينكه آيا محتواي دروني اينترنت در اين امر موثر است و يا تاثيراتي كه اين ابزار ديجيتالي ويژه از حيث سخت افزاري مي توان در ساختار زندگي روزمره كاربر بگذارد عامل اصلي در اين ارتباط است ؟ اينها سوالاتي است كه ما بدون اينكه وارد تحقيقي ميداني شده باشيم ، ...


4,000 تومان