4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25685
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2536

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سورة نور آيه 58

دانلود تحقیق درمورد سورة نور آيه 58

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد سورة نور آيه 58

با دانلود تحقیق در مورد سورة نور آيه 58 در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سورة نور آيه 58 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سورة نور آيه 58 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سورة نور آيه 58

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 يا ايها الذين ءامنواليستذنكم الذين ملكت والذين لم يلغوا الخلم منكم ثلث صرت من قبل صلوه الفجر و حين تضعون ثيابكم من الظهيره و من بعد صلوه العشاء ثلث عورت لكم ليس عليكم و لا علهم جناح بعد من طوفون عليكم بعضكم علي بعض كذالك يبين الله لكم الايت و الله عليم حكيم

 

ترجمه صاحب محدث دهلوي

اي مسلمانان بايد كه دستوري طلبند از شما آنانكه مالك ايشان شده است دست هايي شما و آنانكه نه رسيده اند بحد احتلام از شما سه نوبت پيش از نماز فجر وقتيكه فرو    مي نهيد جامه هاي خود را نيم روز و پس از نماز عشاء اين سه ساعت خلوتست براي شما نيست بر شما و نه برايشان هيچ بزه بعد از اينها در آيندگانند بر شما بعض ديگر همچنين بيان ميكند خدا براي شما آيات را و خدا داننده با حكمت است .

ترجمه سيد رضا سراج

اي كساني كه ايمان آورده ايد بايد اجازه بخواهند از شما بندگان شما و كودكاني كه نرسيده اند به حد بلوغ از شما سه نوبت : پيش از نماز بامداد و هنگامي كه مي نهيد جامه هاي خود را به نيم روز و پس از نماز خفتن سه عورتهاست شما را نيست بر شما و بر ايشان بزهي بعد از اين سه وقت بس در آيندگانند بر شما در مي آيند بعضي از شما بر بعضي بدينسان بيان  مي كنند براي شما آيه ها را و خدا دانا و درست كردار است .

 

 

ترجمه فيض الاسلام

اي مومنين و كساني كه به خدا و رسول گرويده ايد بايد آنانكه دستهاي راست شما مالك و دارا شده  و بايد آن كساني از شما كه به حد و اندازه بلوغ و مردي نرسيده اند سه بار از شما اذن و فرمان بگيرند . پيش از نماز بامداد ( كه در آن هنگام جامه شب تبديل به جامه روز ميشود ) و هنگام ظهر و نيم روز كه ( در آنهنگام هوا گرم و وقت قيلوله و خواب در نيم روز است ) جامه خود را بيرون مي كنيد و پس از نماز خفتن ( است كه در آن هنگام جامه روز تبديل به جامه شب مي شود ) اين سه وقت ( بنابر عادت و روش مردم ) هنگام ظاهر و آشكار شدن عورتها است كه پس از اين سه وقت گناهي بر شما و بر ايشان نيست ( كه اذن و اجازه نگيرند . زيرا ) برخي از شما بر برخي بسيار طواف كننده و دور زننده اند اين چنين خدا براي شما آيات و احكام را بيان مي فرمايد و خدا داناي درستكار است . 


4,000 تومان