4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25782
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1799

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مديريت در ورزش

دانلود مقاله مديريت در ورزش

0 1.8k
دانلود مقاله مديريت در ورزش

با دانلود مقاله در مورد مديريت در ورزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مديريت در ورزش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مديريت در ورزش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مديريت در ورزش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 بهرام افشارزاده، دبير كل سابق كميته هاي ملي المپيك، در پركاري و سخت كوشي شهره است. اين مدير فعال در اكثر روزها پيش از طلوع آفتاب در دفتر كارش حضور مي يافت و همكاران زير مجموعه خويش را وادار مي كرد كه سحرخيز باشند و يكي دو ساعت قبل از شروع كار اداري در محل كارشان حاضر شوند و با دبير كل كميته ملي المپيك هماهنگ باشند.

     افشارزاده كه در دهه چهل خورشيدي از قهرمانان معروف تيم ملي ژيمناستيك بود و پس از كناره گيري از صحنه قهرماني در كسوت مربي گري و امور اجرايي فعاليت داشت، هنوز روحيه قهرماني را حفظ كرده است. او مي گويد با وجود مشغله زيادي در كميته ملي المپيك و اداره امور ورزش جزيره كيش داشتم ولي با استفاده از كوچكترين فرصت ورزش را دنبال كرده ام.

     بهرام افشارزاده در ماه هاي اخير جاي خودش را در كميته ملي المپيك به علي كفاشيان معاون سابق ورزشي سازمان تربيت بدني داد. او وقتي در را ي گيري و انتخابات شكست خورد، پيشنهاد همكاري در ساير بخش هاي سازمان تربيت بدني را نپذيرفت و اعلام كرد از اين پس بيشتر وقت خود را اختصاص به تشكيلات ورزش كيش مي دهد و اين جزيره را به صورت پايگاه بزرگ ورزشكاران ملي پوش و برگزاري جام هاي بين المللي خليج فارس درمي آورد. 


4,000 تومان