4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26093
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1958

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مقام معلم

دانلود تحقیق درمورد مقام معلم

0 2k
دانلود تحقیق درمورد مقام معلم

با دانلود تحقیق در مورد مقام معلم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقام معلم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقام معلم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقام معلم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 اى تو مرا نادره آموزگار ، افسر زرين به سر روزگار ، روشنى جان من از جان توست خنده من از لب خندان توست.

معلمى سوختن است ، سوختنى كه مى‏سوزد ولى نمى‏سوزاند ، هدايت مى‏كند و گمراه نمى‏سازد ، آتش درونش برد است و سلام ، و دود او همچون عود ، و رايحه‏ اش جهانگير. معلم چراغ هدايت و كشتى نجات است. معلم راهنماى خوبى‏ها و نيكى‏ها و هدايتگر و بيدار كننده است. معلمى ، همان‏گونه كه معلم پير انقلاب ‏رحمه الله فرموده ، شغل انبياست و امت‏ سرگردان را از وادى جهل و ضلالت ‏به سر منزل هدايت و سعادت و از درياى پر تلاطم فساد و انحراف به ساحل اميدبخش نجات و نيكبختى مى‏رساند. سرنوشت جوامع بشرى مرهون سعى و تلاش آموزگاران و معلمان است. معلم بود كه معاويه پسر يزيد بن معاويه را آن چنان تربيت كرد كه به يكباره راه و رسم غلط و ظالمانه پدرش را كنار گذاشت و در سلك عابدان و زاهدان و هدايت‏ يافتگان درآمد. همين معلمان بودند كه مصلحان بزرگى چون امام خمينى (ره) ، شهيد مطهرى (ره) و شهيد بهشتى ‏(ره) به جامعه تقديم كردند ؛ بزرگانى كه هر كدام منشا خيرات و بركاتى براى مسلمانان شدند.

در قدرت و توان هيچ ‏كس نيست كه مقام و ارزش معلم را برشمارد. چنان‏ كه هيچ كس را ياراى آن نيست كه فعل ايزد بستايد و يا نقش عظيم رسولان الهى را بر كاغذ بنشاند.

از اينرو ، خداوند متعال نسبت ‏به شأن و مقام عالم و متعلم عنايت‏ خاصى مبذول داشته و آنان را بر ساير طبقات ممتاز ساخته است. او به شخصيت آنان ارج نهاده و براى آنان امتياز ويژه‏اى قائل شده است. 


4,000 تومان