4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26188
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1649

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نماز

دانلود تحقیق درمورد نماز

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نماز

با دانلود تحقیق در مورد نماز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نماز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نماز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نماز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 انديشه و پرستش آگاهانه بدون هيچ ترديدي از برترين امتيازات انسان نسبت به حيوان است. نماز فرآيند تجسم پرستش انديشمندانة انسان است.

تفكر در مورد آغاز هستي و رابطه خدا با انسان كه او را به ستايش رب‌العالمين فرا مي‌خواند.

اصولاً هر عبادت و اطاعتي كه انسان بر حسب تكليف و تكريم به جاي مي‌آورد با نظر به بي‌نيازي ذات مقدس باري‌تعالي نمي‌تواند كمترين سود و خيري را متوجه خداوند گرداند كه او ذات بي‌نياز و عظمت مطلق است.

انسان نيز به عنوان محور خلقت، همنواي با ساير ذرات وجود، صبح و شام خود را با سرودن ستايش و سپاس و اعلام وفاداري در اطاعت از خالق هستي‌بخش طي مي‌كند.

انسان براي راهيابي به زندگي انساني و رهايي از افسردگي و نااميدي به يك عامل مهاركننده نيازمند است كه روح او را در كنترل خود قرار دهد و هنگامي كه پژمرده و افسرده مي‌گردد او را طراوت بخشد.

به هر اندازه كه انسان به ياد خدا باشد كمتر معصيت مي‌كند و به هر اندازه كه غافل باشد و خدا را فراموش كند بيشتر معصيت مي‌كند و به پرتگاه سقوط نزديكتر مي‌شود.

نماز باعث ثبات شخصيت و اخلاق انسان مي‌شود و نمازگزار خود را وابسته به چنين مبناء عظيمي مي‌داند . او كه در كمال قدرت، رحمان و رحيم است و مالك حقيقي روز قيامتاست. 

4,000 تومان