7,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26326
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2163
  • تعداد فروش: 11
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي رابطه عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18سال

دانلود تحقیق درمورد بررسي رابطه عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18سال

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد بررسي رابطه عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18سال

با دانلود تحقیق در مورد بررسي رابطه عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18سال در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي رابطه عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18سال را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي رابطه عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18سال ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي رابطه عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18سال

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:112 صفحه

قسمتی از فایل:

شرح موضوع تحقيق :

عزت نفس يا خودارزيابي ، اثرات برجسته اي در جريان فكري ، تمايلات ، ارزشها و هدف هاي شخص دارد و كليد فهم رفتار اوست . شخصي كه از عزت نفس برخوردار است خودش را به گونه اي مثبت ارزشيابي كرده ، برخورد مناسبي نسبت به نظريات مثبت خود و ديگران دارد . در مقابل كسي كه به عزت نفس پايين مبتلاست اغلب نوعي نگرش مثبت مصنوعي نسبت به دنيا دارد . و در نااميدي تلاش مي كند تا به ديگران خودش نشان دهد كه شخص لايقي است و يا ممكن است به درون خويش انزواگزيند و از ارتباط با ديگراني كه از آنها مي ترسد اجتناب نمايد . شخص مبتلا به عزت نفس پايين اساساً فردي است كه احساس غرور كمي در خودش ادراك كرده است . عزت نفس بر اساس تركيبي از مسائل و موضوعاتي كه در زندگي براي ما اهميت دارند ساخته شده است . تاثير معلمان و والدين را در حصول عزت نفس  و پيشرفت تحصيلي نبايد از نظر دور داشت .

يكي از مفاهيمي كه به مفهوم نگرش به آموزشگاه و يادگيري آموزشگاهي بسيار نزديك است مفهوم نگرش به خود و عزت نفس تحصيلي در رابطه با يادگيري آموزشگاهي است .

موفقيت و تاييد يا شكست و عدم تاييد در تعدادي از تكاليف يادگيري و در مدت نسبتاً طولاني به عزت نفس كلي درباره آموزشگاه و يادگيري آموزشگاهي 
مي انجامد . 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

7,000 تومان