10,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26842
  • فرمت فایل دانلودی : .pdf
  • تعداد مشاهده : 2975
  • تعداد فروش: 49

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود جزوه آشنایی با فعالیت های تربیتی و اجتماعی دکتر محمد علی احمدوند و دکتر سیامک رضا مهجور

دانلود جزوه آشنایی با فعالیت های تربیتی و اجتماعی دکتر محمد علی احمدوند و دکتر سیامک رضا مهجور

0 3k
دانلود جزوه آشنایی با فعالیت های تربیتی و اجتماعی دکتر محمد علی احمدوند و دکتر سیامک رضا مهجور
📚 جزوه یا خلاصه: آشنایی با فعالیت های تربیتی و اجتماعی
🖊 مولف: دکتر محمد علی احمدوند و دکتر سیامک رضا مهجور

نام فایل:جزوه آشنایی با فعالیت های تربیتی و اجتماعی دکتر محمد علی احمدوند و دکتر سیامک رضا مهجور

فرمت فایل:pdf باکیفیت بالا

تعداد صفحات فایل:195 صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل آشنایی با فعالیت های تربیتی و اجتماعی اثر دکتر محمد علی احمدوند و دکتر سیامک رضا مهجور کاملترین جزوه حال حاضر در فرمت فایل pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.

قسمتی از فایل:

 فعاليتهای فعاليتهای تربيتی و اجتماعی اجتماعی هدفها کل 2 هدفهای ی -1 آشنايی با ويژگيها، اهداف و ارزشهای فعاليتهای اجتماعی و تربيتی -2 نکاتی از لحاظ مؤثر ساختن اين فعاليتها و همچنين ويژگيهای مربيان فعاليتهای تربيتی و اجتماعی هدفهای آموزشی 1 - .فعاليتهای تربيتی و اجتماع ی ی و موارد کاربرد آنها 2 - .اهداف اساسی فعاليتهای فوق برنامه 3 - .مقايسه فعاليتهای فوق برنامه را با فعاليتهای رسمی 4 - .ويژگيهای مربيان فعاليتهای تربيتی و اجتماعی 5 - .ارزش فعاليتهای فعاليتهای تربيتی و اجتماعی در ابعاد مختلف 6 - .اصول مؤثر در سودمند کردن فعاليتهای فوق برنامه 7 - .نقد فعاليتهای تربيتی و اجتماعی 8 .در دفاع از فعاليتهای تربيتی و اجتماعی مقاله ای با استفاده از چکيده مطالب فصل تنظيم و گ 7 تهيه و تنظيم : سهيلا حافظی تدوين کند (فراگير ميتواند از تجارب افراد دست اندر کار و منابع ديگر نيز استفاده کند). هدفهای اساسی فعاليتها فعاليتها ی فوق برنامه هدف اساسی همه فعاليتهای تربيتی و اجتماعی در مدرسه، اين است که انگيزه ها و محرک های لازم برای رسيدن به هدفها ی مذکور، هدف اساسی همه فعاليتهای تربيتی و اجتماعی در مدرسه، اين است که انگيزه ها و محرک های لازم برای ادامه رشد و تکامل طبيعی و سالم دانش آموزان فراهم شود. برای رسيدن به هدفها ی مذکور، می توان از فعاليتهای فوق برنامه کمک گرفت، زيرا از طريق فعاليتهای رسمی و محدود به کلاس، که معمولا کم و کيف آنها را از وزارت آموزش و پرورش تعيين و به مدارس ابلاغ می کند، تمام هدفهای فوق تحقق نمی يابند. 8 تهيه و تنظيم : سهيلا حافظی فعاليتهای تربيتی فعاليتهای تربيتی و اجتماعی مترادف با فعاليتهای فوق برنامه اند که در کنار فعاليتهای رسمی در مدارس و مؤسسات آموزشی انجام می گيرند و به دو دسته فعاليتهای فعاليتهای تربيتی و فعاليتهای اجتماعی فعاليتهای اجتماعی تقسيم می شوند فعاليت های تربيتی مهمترين جنبه های هنری و تربيتی اين فعاليتها، آشنايی دانش آموزان با اصول و مفاهيم موجود در آن ي ی ربي ی مهمترين جنبه های هنری و تربيتی اين فعاليتها، آشنايی دانش آموزان با اصول و مفاهيم موجود در آن فعاليتها است که باعث می شود آنان با بصيرت، آگاهی و دانش بيشتری با پديده های هنری و تربيتی برخورد کنند و بتوانند به طور اصولی نسبت به درک ماهيت فعاليت و نقد آن بکوشند و در نتيجه فعاليته ف ال ت ای ج ان ام شده را ر ا زش گذاری کنند سپس بر س ا اس و قضا تی مناسب ب سو ه ق دادن ر ه نگ ش ای خود به سمت فعاليتهای خاصی بپردازند. -2 از جمله اين فعاليتها، فعاليتهای ذوقی و هنری دانش آموزان چه در محيط آموزشی و چه خارج از محيط آموزشی است. فعاليتهای اجتماعی نگاهی به فلسفه تعليم و تربيت روشن می سازد که يکی از هدفهای نهايی مسئولين آموزش و پرورش آ ا ک انش آ زا ا ش ک ف ال زن گ اتا ا ه ا ا که آ زن گ کنن 9 تهيه و تنظيم : سهيلا حافظی اين از راه انجام فعاليتهای اجتماعی در مدارس تحقيق پذير است . آماده کردن دانش آموزان برای شرکت فعال در زندگی اجتماعی جامعه ای است که در آن زندگی می کنند بايد به جامعه پويای امروزی با ويژگيهای خاص آن توجه داشت. اين از راه انجام فعاليتهای اجتماعی در مدارس تحقيق پذير است . ويژگيهای ويژگيهای فعاليتهای فعاليتهای فوق برنامه در مقايسه با فعاليتهای فعاليتهای رسمی -1 فعاليتهای تربيتی و اجتماعی همانند ساير دروس نمره ای به آنها تعلق نمی گيرد. -2 بيشتر در ساعتی خارج از ساعات رسمی مدارس انجام می گيرند. -3 زمان اينگونه فعاليتها، انعطاف پذير است و ممکن است ساعتها به طول انجامد. . 4 -مکان فعاليتها ف ال ت ای ربي ت تی و ج م اتاعی، ممکن است در درون يا بيرون مدرسه ک ا ا ه و در ج ه ا ای مختلف باشد -5 دانش آموزان براساس علايق خود گروهبندی می شوند نه براساس سن، کلاس، درس -6 شرکت دانش آموزان در اين گونه فعاليتها، اختياری است نه اجباری. -7 ا بر ی فعال ت ا يهی ت ت ربي ی و ا تماع ج ی، هدف اه ی فتا ر ری تعيين م ش ی ود . -8 فعاليتهای فوق برنامه نقص ثابت بودن چند ساله برنامه های درسی را جبران می کند -9 انعطاف پذيری برنامه ها از خصوصيت اصلی فعاليتهای تربيتی و اجتماعی اس


10,000 تومان