8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 27928
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2229

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کیس و پاور

دانلود تحقیق درمورد کیس و پاور

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد کیس و پاور

با دانلود تحقیق در مورد کیس و پاور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کیس و پاور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کیس و پاور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کیس و پاور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:79 صفحه

قسمتی از فایل:

 فواید وجود برق در زندگی انسان : 

بسیاری از وسایل پیرامون  ما برای کارکردن به  انرژی برق نیاز دارند و بخش عمده ای از زندگی ما  به  برق متکی  است  برخی از وسایل  مانند  تلویزیون ها ، رادیوها ، لامپ ها ، گرم کننده های برقی و... همگی به انرژی برق نیاز دارند . حال تصور کنید در طول یک روز برق خانه شما قطع شود چراغ ها،تلویزیون و رادیو  کار نمی کنند.

بعد از مدتی از بیکاری به دور خود چرخ می زنید و پس از چند ساعت، ماندن درخانه برای شما طاقت  فرسا خواهد  شد . حال اگر چنین مشکلی را در مقیاس  بزرگتر  فرض  کنیم  این مشکلات هم  بزرگتر می شوند.

به عنوان مثال در یک شهر خدمات اجتماعی از قبیل اورژانس ، پلیس ، تجهیزات بیمارستانی و همه و همه از  کار می افتند .

 

 

مشکلاتی از این قبیل ممکن است  حتی منجر به مرگ  انسان  هم شود .

 کارخانه های مواد غذایی بر اثر از کار افتادن سرد خانه ها یشان متحمل میلیون ها دلار ضرر می شوند و در صورتی که این وضعیت باقی بماند، نیروهای دولتی و خدمات دولت هم از کار خواهند افتاد.

 با توجه به این گفته ها ، دیده می شود که یکی از نیاز های جدی بشر امروز انرژی الکتریکی است.

 

 

 

 

 

 

بهترین کیس :

یکى از اجزاى تاثیرگذار در قدرت و توان یک سیستم کامپیوترى پاور( Power ) دستگاه است که در هنگام خرید کیس (case) باید به توان پاور آن توجه کرد.

 

بهترین کیس  داراى پاور با قدرت  450 وات است اما  اکثر کیس‌ها که با  عنوان پاور 450 وات در بازار عرضه مى‌شوند  داراى 200 تا  250 وات واقعى هستند .


8,000 تومان