4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28104
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1965
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید

دانلود مقاله نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید

0 2k
دانلود مقاله نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید

با دانلود مقاله در مورد نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نقش مدیریت مصرف در كمك به مدیریت تولید

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 نقش مدیریت در مصرف یكی از عوامل تأثیر گذار در سازمان می باشد. زیرا خیلی از محصولات در چرخه تولید یا از بین می رود یا به حساب نمی آید، به همین منظور در این مقاله به بررسی مدیریت تولید آب و مصرف آن پرداخته ایم.   

نقش مدیریت در مصرف یكی از عوامل تأثیر گذار در سازمان می باشد. زیرا خیلی از محصولات در چرخه تولید یا از بین می رود یا به حساب نمی آید، به همین منظور در این مقاله به بررسی مدیریت تولید آب و مصرف آن پرداخته ایم.اگرچه بیش از دو سوم سطح كره زمین را آب فرا گرفته است، اما براساس برآوردهای موجود تنها ۵/۲ درصد از منابع آبی جهان، آب شیرین است و در مجموع، كمتر از یك درصد از كل منابع آب جهان در اختیار جوامع بشری قرار دارد و مابقی آبهای شیرین به صورت یخچالهای قطبی و یا منابع آبی بسیار عمیق هستند كه دستیابی به آنها اقتصادی نیست، منابع آبی اگرچه تجدید پذیر هستند ولیكن حجم آنها ثابت بوده و در مقابل تقاضای بشری برای آن رو به افزایش است. به گونه ای كه طی ۱۰۰ سال اخیر، تقاضای جهانی برای آب بیش از شش برابر شده است در صورتی كه جمعیت سه برابر شده است. بدین ترتیب سرانه آبی برای مردم جهان رو به كاهش است، لذا امروزه حفظ و صیانت از منابع آبی و بهره برداری بهینه و اقتصادی و عادلانه آب یك مسأله جهانی است 


4,000 تومان