6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28152
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1911
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله نگاهی به علل و پيامدهای فرار دختران از خانه

دانلود مقاله نگاهی به علل و پيامدهای فرار دختران از خانه

0 1.9k
دانلود مقاله نگاهی به علل و پيامدهای فرار دختران از خانه

با دانلود مقاله در مورد نگاهی به علل و پيامدهای فرار دختران از خانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نگاهی به علل و پيامدهای فرار دختران از خانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نگاهی به علل و پيامدهای فرار دختران از خانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نگاهی به علل و پيامدهای فرار دختران از خانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:62 صفحه

قسمتی از فایل:

 پريسا تو گرگ و ميش يک روز پاييزی ساک کهنه اش را پر کرد از لباس های کهنه تر و زد بيرون، می خواست بره به جايی که ديگه زير لگدهای پدر و برادر معتادش تنش کبود نشه و از اذيت و آزارهای نامادری در امون بمونه... می خواست بره به جايی که آسمونش رنگ ديگه ای باشه... اصلا می خواست کاری بکنه که چرخ دنيا به کامش بچرخه... اما اين بره کوچولوی 15 ساله نمی دونست که گرگهای گرسنه در خيابونای اين شهر شلوغ چه دندونايی براش تيز کرده اند....

روزی نيست که چندين خبر در جرايد منتشر نشود و در آن به فرار دختران از خانه و يا دستگيری دختران فراری کم سن وسال در تاريکخانه های شهر و در دام مفسده پروران اشاره نشده باشد، اين دختران فراری از خانه پس از مدتی سرگردانی با ديدن هر چهره به ظاهر مهربانی به خيال خيرخواهی با او همراه شده و فقط با رد وبدل کردن چند جمله کوتاه سر از تاريکخانه های شهر درآورده اند.

کارشناسان معتقدند اختلاف بين والدين، طلاق و جدايی آنها، وجود ناپدری و نامادری، اعتياد والدين، توقع بيش از حد از نوجوانان، ترس از تنبيه و توبيخ شدن، سرزنش و شماتت های مستمر، تحميل ازدواج زود هنگام، بی توجهی و کم توجهی، کسب محبت اعضای خانواده و به خصوص والدين، خيال پردازی و کسب شهرت، موفقيت های دور از دسترس، فقر مادی و فرهنگی، کمبود عواطف، عدم وجود محيط امن در خانواده، تبعيض، سوء ظن، شک و بدخلقی والدين، خشونت در خانه، ناخواسته بودن کودک و بسياری عوامل ديگر از جمله دلايل فرار دختران از خانه محسوب می شود.

 

60 درصد دختران فراری از هفته اول مورد تعرض قرار می گيرند

استاديار دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر با بيان اين مطلب می گويد: بر اساس تحقيقی که بر روی 110 دختر با سابقه فرار از منزل که 30 نفر از آنها در اماکن عمومی، 40 نفر در مراکز بازپروری دختران بهزيستی و 40 نفر در زندان ها با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه علوم بهزيستی توانبخشی صورت گرفته، 6/92 درصد اين دختران سابقه دستگيری پس از فرار، 68 درصد دارای سابقه گريختن، 44 درصد سابقه تحويل به مراکز بهزيستی و 7 درصد سابقه زندان دارند.


6,000 تومان