4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28433
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1999

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طلا و اثرات آن بر سلامتي

دانلود تحقیق درمورد طلا و اثرات آن بر سلامتي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد طلا و اثرات آن بر سلامتي

با دانلود تحقیق در مورد طلا و اثرات آن بر سلامتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طلا و اثرات آن بر سلامتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طلا و اثرات آن بر سلامتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طلا و اثرات آن بر سلامتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکيده :

  طلا فلزي است گرانبها که در صنايع گوناگون ، علم پزشکي و دارو سازي کاربردهاي متعددي دارد . باور اينکه مي تواند از آن در علم پزشکي و تهيه دارو بهره جست کمي مشکل باشد . امروزه محققين در پي يافتن کاربردهاي جديد با اثرات مضر کمتر در بدن انسان و صرفه اقتصادي در ساخت توليدات پزشکي هستند و تا حدي نيز در  اين راه به موفقيت هايي دست يافته اند به طوري که از طلا در درمان سرطان با استفاده از خاصيت ضد تومور آن ، براي روکش دندان و نيز به عنوان ردياب زيستي جهت ارسال دارو به محل مورد نظر و ... استفاده مي کنند . طلا از ديرباز در رابطه با سلامت انسان نقش با اهميتي داشته است و دانشمندان مختلف ايراني نيز در مورد خواص درماني طلا بسيار سحن گفته اند ، از جمله آن ها مي توان به اين اشاره کرد که :

طلا فلزي است داراي طبيعت گرم و تر ، به دل نيرو بخشيده و اگر با آن بر روي پوست داغ زنند عفونتي را به دنبال نداشته و نيز ذکر شده که سرمه کشيدن با ميل طلا فوائدي زيادي دارد ( کاني شناسي در ايران قديم به نقل از سرالاسرار ابن سينا و الجماهر في معرفه الجواهر ابوريحان ) . پزشکان ژاپني نيز عقيده داشتند که اگر طلا را گرم کنند و به يکباره در آب سرد فرو برند ، با خوردن اين آب امراض بدن بر طرف شده و شادابي روح را در پي دارد . 


4,000 تومان