8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28519
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1735
  • تعداد فروش: 9

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد واحد الفين

دانلود تحقیق درمورد واحد الفين

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد واحد الفين

با دانلود تحقیق در مورد واحد الفين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق واحد الفين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق واحد الفين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد واحد الفين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:78 صفحه

قسمتی از فایل:

 شرح مختصر فرآيند بخش HOT SECTION واحد الفين:

بخش HOT SECTIONواحد الفين از سه قسمت ذيل تشكيل شده است :

-قسمت كوره ها (UNIT 10)

-قسمت جداسازي (UNIT15)

-قسمت تهيه و ارسال BFWو با فشار HHPبه كوره ها (UNIT 70)

فرآيند اين بخش ابتدا به صورت كلي و سپس با اشاره به نام تجهيزات اصلي ، كامل توضيح داده مي شود .

شرح كلي : خوراك واحد الفين كه محفوظ نفتا و LPGمي باشد در يك سري مبدل هاي حرارتي گرم شده و بعد از اختلاط با گازهاي برگشتي از بخش COLD SECTION، به كوره ها ارسال مي شود. BFWتهيه شده در قسمت (UNIT 70)فشار مورد نياز را نيز بدست آورده .

DLS(بخار رقيق كننده) نيز به منظور كاهش فشار جزئي مواد و نهايتا افزايش فاصله زماني DECOKINGكوره ها به خوراك داخل لوله هاي كوره ها اضافه مي گردد. خوراك مايع و گازي بعد از عمليات كراكينگ حرارتي در كوره ها و بعد ازتبادل حرارتي با BFWدرمبدل هاي حرارتي (TLE)به قسمت جداسازي ارسال مي گردد. در اثر حرارت جذب شده از گازهاي كراكينگ توسط BFW، بخار HHPSتوليد گرديده و به بخش COLD SECTIONجهت بحركت در آوردن توربين هاي كمپرسورها ارسال مي گردد.

در چهار برج تقطير قسمت HOT SECTION، از گازهاي حاصل از عمليات كراكينگ در كوره ها ، FUELOILوPGجدا شده و به خارج از واحد ارسال مي گردد . در ضمن آب حاصل از كندانس شدن DLSنيز جداسازي شده و بعد از جدا كردن آب فنل دار داخل آن ، جهت تبديل مجدد آن به DLSمورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين در اين قسمت QUENCH WATERو QUNECHOLLبه منظور تبادل حرارتي مبدل هاي مربوطه در بخش COLD, HOTSECTIONجداسازي شده و بعد از تبادل حرارتي مجددا به قسمت جداسازي برگشت داده مي شوند. 


8,000 تومان