4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28840
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2112

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد موقعيت جغرافيايي شهر بم

دانلود تحقیق درمورد موقعيت جغرافيايي شهر بم

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد موقعيت جغرافيايي شهر بم

با دانلود تحقیق در مورد موقعيت جغرافيايي شهر بم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق موقعيت جغرافيايي شهر بم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق موقعيت جغرافيايي شهر بم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد موقعيت جغرافيايي شهر بم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 شهرستان بم در 193 کيلومتري جنوبشرقي کرمان و در منطقه دشت و بين رشته کوههاي جبال بارز و رشته کوه کبودي قرار گرفته و همين رشته کوههاي مرتفع اطراف بم , باعث فراواني وغني بودن آبهاي زيرزميني منطقه مي باشد . در نتيجه بم منطقه اي سبز , آباد , خرم و ثرتمند بوده است . اين شهر داراي 29 درجه و 69 دقيقه عرض شمالي و 58 درجه و 27 دقيقه طول شرقي است ارتفاع شهر از سطح دريا 1050 متر و مساحت شهرستان بم 17755 کيلومتر مربع و جمعيت شهر حدود 78 هزار نفر مي باشد.

در شمال شرقي شهر بم , بربالا و دامنه صخره اي عظيم قلعه اي مستحکم را پي افکنده اند که اهالي محل آن را ' ارگ ' نامند که در واقع اين بناي سترگ , شهرقديـم بم است , ارگ بــم و شهـــر آن از جمله قلعه هاي نظامي بسيار مهم و تاريخي به شمار مي رود . ارگ بم نمونه کاملي از شيوه هاي معماري ايران است و نمونه هايي از قرنها معماري در آن به چشم مي خورد .
مجموعه ارگ بم , شامل شهر قديم و قلعه , قريب به 20 هکتار (طول ضلع غربي ارگ 520 و عرض آن 430 متر مي باشد ) وسعت دارد و مسافت ارگ و قلعه , قريب 6 هکتار است .
سه سمت قلعه را باغ و خانه هاي مسکوني و زمينهاي کشاورزي محصور نموده و ضلع شمالي در امتداد رودخانه پشت رود قرار گرفته است.


4,000 تومان