4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29105
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1783

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تنیس

دانلود تحقیق درمورد تنیس

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تنیس

با دانلود تحقیق در مورد تنیس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تنیس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تنیس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تنیس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 ضربه سرویس 

شکی نیست که امروزه ضربه سرویس در بازی تنیس یکی از عوامل مهمی است که بطور مستقیم در نتیجه مسابقات تاثیر می گذارد؛ به ویژه در مسابقات حرفه ای ، به طور آشکار این تاثیر مشهود است. لذا در آموزشِ دانشِ مدرن تنیس ، توجه شایانی به سرویس شده و مهارت های تکنیکی برای افزایش قدرت و تاثیر گذاری این ضربه مهم، توسعه شایآنی نموده است. 

برای مثال مشاهده می کنیم که سرویس های "سمپراس" که یکی از بهترین سرویس ها به شمار می رود، از قدرت ، سرعت، دقت و تنوع برخوردار است و یکی از مهارت های ویژه در اجرای سرویس های او ، نحوه ایستادن است که تعادل و آرامش را با هم دارد . بلند شدن سریع به طرف بالا برای ضربه زدن به توپ و حرکت سریع و تند مچ دست که سرعت زیادی را بوجود می آورد، به انضمام حالت دورانی و تمایل دو کتف که باعث افزایش قدرت سرویس می گردند، از دیگر ویژگی های سرویس های " سمپراس است ". 

در اینجا شرح مهارت های ویژه بازیکنان حرفه ای که سرویس های سریع دارند و در راس آنها بازیکن معروف " سمپراس " قرار دارد ، ارائه خواهد شد: 



4,000 تومان