4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29232
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2395

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله سیستم آزمون و تست شخصیت و علاقه

دانلود مقاله سیستم آزمون و تست شخصیت و علاقه

0 2.4k
دانلود مقاله سیستم آزمون و تست شخصیت و علاقه

با دانلود مقاله در مورد سیستم آزمون و تست شخصیت و علاقه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله سیستم آزمون و تست شخصیت و علاقه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله سیستم آزمون و تست شخصیت و علاقه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد سیستم آزمون و تست شخصیت و علاقه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه: همه مسئولان و مدیران سازمانی می دانند که شخصیت کارگران و کارمندان ، در سازگاری ، آنها با محیط کار و تولید اهمیت بسزایی دارد. برای  بعضی از پست ها و شغل ها داشتن اخلاق و شخصیت امری  بسیار مهم  تلقی می شود. جدا از مهارت ها و تجربه و توانایی هایی که فرد  دارد . مثال : رئیس واحد که نمی تواند با مراجعه کننده  با  ملایمت صحبت کند. خیلی زود خشمگین می شود و مشتری را می رنجاند . برای  این کار مفید نمی باشد.

هوش ، استعداد ، علاقه ، انگیزه ، شخصیت ، نگرشها کل ویژگی  هائی که انسان در هر کاری به همه اینها نیاز دارد.

علاقه : اگر فردی در کاری علاقه نداشته باشد و در واقع با آن کار بجنگد صد در صد آسیب می بیند و حتی می تواند برای  موسسه ضرر مالی داشته باشد. از این رو روان شناسان برای  جذب کارکنان و میزان شخصیت و علاقه آنها نسبت به کار آزمون هائی در نظر می گیرند. و این گزینش ها     می تواند در کلیه موسسات انجام گیرد.

 

هدف سیستم: دانستن و سنجش و اندازه گیری میزان ویژگیها و علایق کارکنان و کارمندانی که می خواهند وارد سازمان یا موسسه بشوند تا هم در عضویت آنها و هم  در نوع شغلی که برایشان در نظر می گیرند مناسب با توانایی آنها باشد.


4,000 تومان