4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29248
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1675

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شبکه محلی

دانلود تحقیق درمورد شبکه محلی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شبکه محلی

با دانلود تحقیق در مورد شبکه محلی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شبکه محلی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شبکه محلی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شبکه محلی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 «شبكه محلی» (Local Area Network) یك «شبکه رایانه‌ای» است كه محدوده جغرافیایی كوچكی مانند یك خانه، یك دفتر كار یا گروهی از ساختمان‌ها را پوشش می‌دهد. در مقایسه با «شبكه‌های گسترده» (WAN) از مشخصات تعریف‌شده شبكه‌های محلی می‌توان به سرعت (نرخ انتقال) بسیار بالاتر آنها، محدوده جغرافیایی كوچكتر و عدم نیاز به «خطوط استیجاری» مخابراتی اشاره كرد.

دو فناوری «اترنت» (Ethernet) روی كابل «جفت به هم تابیده بدون محافظ» (UTP) و «وای‌فای» (Wi-Fi) رایج‌ترین فناوری‌هایی هستند كه امروزه استفاده می‌شوند، با این حال فناوری‌های «آركنت» (ARCNET) و «توكن رینگ» (Token Ring) و بسیاری روشهای دیگر در گذشته مورد استفاده بوده‌اند.


تاریخچه

در روزهای قبل از ظهور «رایانه‌های شخصی» (PC) ممكن بود كه یك محل فقط یك «رایانه مركزی» داشته باشد كه كاربران به‌وسیله «پایانه» ها از طریق كابل‌كشی ساده و كم‌سرعتی به آن دسترسی داشتند. شبكه‌هایی مانند SNA متعلق به شركت «آی‌بی‌ام» (IBM) جهت ارتباط پایانه‌ها یا دیگر رایانه‌های مركزی در محل‌های دوردست از طریق «خطوط استیجاری» بكارگرفته شدند، از این رو این ارتباطات «شبكه‌های گسترده» (WAN) بودند.


4,000 تومان