4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29254
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2261
  • تعداد فروش: 15

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شركت هاي تعاوني

دانلود تحقیق درمورد شركت هاي تعاوني

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد شركت هاي تعاوني

با دانلود تحقیق در مورد شركت هاي تعاوني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شركت هاي تعاوني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شركت هاي تعاوني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شركت هاي تعاوني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 انواع تعاونیها

 شرکتهای تعاونی به لحاظ نوع فعالیت به سه دسته تولیدی ، توزیعی و تولیدی - توریعی (چند منظوره) و به  لحاظ عضویت به دو گروه خاص و عام تقسیم می شود .

 1- انواع شرکتهای تعاونی از نظر فعالیت

 2- انواع شرکتهای تعاونی به لحاظ نوع عضویت

   1- انواع شرکتهای تعاونی از نظر فعالیت

  شرکتهای تعاونی تولیدی

 کار اصلی و مهم این تعاونیها ، تولید کالا و محصول است . در شرکت تعاونی تولیدی ، معمولا اعضای شرکت کار می کنند و حقوق و دستمزد دریافت می نمایند .

این تعاونیها ، هم برای به دست آوردن منفعت و سود اعضای خود تلاش می کنند و هم از تخصص اعضای خود در اداره شرکت سود می برند ، هر چند شاغل بودن کلیه اعضاء در تعاونی تولیدی ضرورتی ندارد .

حداقل تعداد اعضای در تعاونیهای  تولیدی 7 نفر است و حداقل 50 درصد اعضاء می بایستی تخصص و تجربه کافی را در خصوص فعالیت مورد نظر داشته باشند .

موافقت با تشکیل تعاونیهای تولیدی در صورتی صادر خواهد شد که طرح ارائه شده از توجیهات اقتصادی ، فنی و مالی لازم برخوردار باشد . شرکتهای تعاونی تولیدی در بخش های گوناگون اقتصادی کشور مانند : صنعت ، معدن ، کشاورزی و غیره به فعالیت مشغول هستند .  


4,000 تومان