5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29390
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2621

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مشكل جهاني روابط خانوادگي

دانلود مقاله مشكل جهاني روابط خانوادگي

0 2.6k
دانلود مقاله مشكل جهاني روابط خانوادگي

با دانلود مقاله در مورد مشكل جهاني روابط خانوادگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مشكل جهاني روابط خانوادگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مشكل جهاني روابط خانوادگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مشكل جهاني روابط خانوادگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:48 صفحه

قسمتی از فایل:

 مشكل روابط خانوادگي در عصر ما نه آنچنان سهل و ساده است كه بتوان با پر كردن كوپن از طرف پسران و دختران يا تشكيل سمينارهائي از نوع سمينارئي كه ديديم و. شنيديم كه در چه سطح فكري است آنرا حل كرد و نه مخصوص كشور و مملكت ماست و نه ديگران آنرا حل كرده اند و يا مدعي حل واقعي آن هستند.

«ويل دورانت» فيلسوف و نويسنده معروف تاريخ تمدن ميگويد:

«اگر فرض كنيم در سال 2000 مسيحي هستيم و بخواهيم بدانيم كه بزرگترين حادثه ربع اول قرن بيستم چه بوده است، متوجه خواهيم شد، كه اين حادثه، جنگ و يا انقلاب روسيه نبوده است، بلكه همانا دگرگوني وضع زنان بوده است، تاريخ چنين تغيير تكانه دهنده اي در مدتي به اين كوتاهي كمتر ديده است و خانه مقدس كه پايه نظم اجتماعي ما بود، شيوه زناشوئي كه مانع شهوتراني و ناپايداري وضع انسان بود، قانون اخلاقي پيچيده اي كه ما را از توحش به تمدن و آداب معاشرت رسانده بود همه آشكارا در اين انتقال پر آشوبي كه همه رسوم و اشكال زندگي و تفكر ما را فرا گرفته است گرفتار گشته اند.»

5,000 تومان