3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29419
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1844
  • تعداد فروش: 10

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش بازي در رشد خلاقيت كودكان

دانلود تحقیق درمورد نقش بازي در رشد خلاقيت كودكان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد نقش بازي در رشد خلاقيت كودكان

با دانلود تحقیق در مورد نقش بازي در رشد خلاقيت كودكان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش بازي در رشد خلاقيت كودكان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش بازي در رشد خلاقيت كودكان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش بازي در رشد خلاقيت كودكان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

كودك از طریق بازی با انواع اسباب بازی، موفق به شناخت شكل ها، رنگ ها، اندازه ها، جنس اشیاء و اهمیت آنها می شود و از بازیها و ورزش ها، مهارت به دست می آورد.

كودك از طریق بازی با انواع اسباب بازی، موفق به شناخت شكل ها، رنگ ها، اندازه ها، جنس اشیاء و اهمیت آنها می شود و از بازیها و ورزش ها، مهارت به دست می آورد. با اكتشاف و جمع آوری اشیا اطلاعاتی را كسب می كند كه نمی تواند در كتاب های مدرسه اش پیدا كند. مطالعه كتاب و دیدن فیلم مناسب، اطلاعات كودك را وسیع تر می كند و به او شادی و لذت می بخشد.


نقش خلاقیت در بازی کودکان

كودك به وسیله بازی دنیا را می شناسد، می فهمد و كنترل می كند و می تواند میان واقعیت و تخیل فرق بگذارد، میزان توانایی های خود را با دیگران مقایسه می كند و یك مفهوم روشن تر و واقع گریانه تر از خود به دست می آورد و می تواند مسئولیت كامل اعمال خود را برعهده بگیرد. در بازی نقش های معینی را برعهده می گیرد و درمی یابد كدام نقش بیشترین لذت را به وی می دهد و بازی او را قادر می سازد تا رضایت بخش ترین رابطه ها را با دیگران برقرار كند.


3,000 تومان