5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29581
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1971

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله سپيده دم رياضيات جديد

دانلود مقاله سپيده دم رياضيات جديد

0 2k
دانلود مقاله سپيده دم رياضيات جديد

با دانلود مقاله در مورد سپيده دم رياضيات جديد در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله سپيده دم رياضيات جديد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله سپيده دم رياضيات جديد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد سپيده دم رياضيات جديد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

 لگاريتم:

همچنانكه امروزه مي دانيم قدرت لگاريتم به عنوان يك ابزار محاسباتي در اين حقيقت نهفته است كه ضرب و تقسيم به كمك آن به اعمال ساده تر جمع و تفريق تحويل مي شوند.

نشانه اي از اين ايده در فرمول  كه در زمان نپر كاملاً شناخته شده بوده پيدا شد و كاملاً محتمل است كه خط فكري نپر با اين فرمول شروع شده است چه در غير اين صورت تعيين محدود كردن لگاريتمها به لگاريتم سينوس زوايا توسط وي مشكل است. نپر حداقل به مدت 20 سال بر روي نظرية خودكار كار كرد و منشاء انديشة هر چه باشد، تعريف نهايي او از لگاريتم چنين است پاره خطي مانند AB و نيمه خطي مانند DE، به صورتي كه در شكل 1 نشان داده شده در نظر بگيريد.

فرض كنيد كه نقاط F,C همزمان بترتيب از نقاط B,A در امتداد اين خطوط با سرعت ادامة واحدي شروع به حركت نمايند. فرض كنيد C با سرعتي كه از نظر عدد برابر با فاصلة CB است حركت كند و سرعت حركت F يكنواخت باشد در اين صورت نپر DF را به عنوان لگاريتم CB تعريف مي كند يعني، با قراردادن CB=y , DF=x


5,000 تومان