4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29838
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1902
  • تعداد فروش: 8

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تفنگ

دانلود تحقیق درمورد تفنگ

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد تفنگ

با دانلود تحقیق در مورد تفنگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تفنگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تفنگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تفنگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 از نظر نوع مهمات و نحوه کارکرد دو نوع اصلی تفنگ وجود دارد: تفنگ ساچمه‌ای و تفنگ گلوله‌زنی.

 

در تفنگ ساچمه‌ای تعدادی ساچمه فلزی در اثر فشار گاز باروت که در فشنگ ایجاد می‌شود از لوله تفنگ به بیرون پرتاب می‌شود. در تفنگ گلوله زنی فقط یک گلوله از لوله به بیرون می‌رود.

 

تفنگ گلوله‌زنی معمولاً دارای لوله خاندار است که به همین دلیل دقت تیراندازی و برد آن بسیار بیشتر از تفنگ ساچمه‌ای است. در تفنگ گلوله زنی از باروت کندسوز و در ساچمه از باروت تندسوز جهت شلیک استفاده می‌شود.

 

 

 

پنج‌تیر پران

پنج‌تیر پران سلاحی است که قابلیت شلیک ۵ عدد گلوله به صورت نیمه خودکار را دارا میباشد. کالیبر آن ۱۲ میلیمتر و ساخت کشورهای امریکا و انگلیس است.

 

Automatoc shutgun پنج تیر : شات گان یا تفنگ ساچمه زنی که فشنگهای ان پشت سر هم ودر خشاب لوله ای شکلی در زیر لوله واقع شده پران : -با تشدید راء-اسلحه ای که پوکه را پرت می کند. شات گان یا تفنگ ساچمه زنی اتوماتیک که با فشار مستقیم گاز باروت (واکنش نیروی شلیک تیر به سمت عقب) گلنگدن را حرکت داده و پوکه کش متصل به گلنگدن پوکه رابه بیرون پرتاب می کند وگلنگدن در برگشت تیر دیگری را از خشاب به جان لوله منتقل می نماید. در ایران در اصطلاح شکارچیان (عوام) دو نوع پنج تیر وجود دارد پران و دستکش. 

4,000 تومان