4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29895
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1788
  • تعداد فروش: 9

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روش اندازه ‏گيري فسفر در خوراك دام و طيور

دانلود تحقیق درمورد روش اندازه ‏گيري فسفر در خوراك دام و طيور

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد روش اندازه ‏گيري فسفر در خوراك دام و طيور

با دانلود تحقیق در مورد روش اندازه ‏گيري فسفر در خوراك دام و طيور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روش اندازه ‏گيري فسفر در خوراك دام و طيور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روش اندازه ‏گيري فسفر در خوراك دام و طيور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روش اندازه ‏گيري فسفر در خوراك دام و طيور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 بسمه تعالي

پيشگفتار

 استاندارد روش تعيين فسفر در غذاي دام و طيور كه نخستين بار در سال 1347 تهيه گرديد بر اساس پيشنهادهاي رسيده و بررسي و تائيد كميسيون فني خوراك دام و طيور براي اولين بار مورد تجديد نظر قرار گرفت و در شصت و هشتمين جلسه كميته ملي استاندارد كشاورزي و غذائي مورخ 66/10/27 تصويب شد , اينك به استناد ماده يك قانون مواد الحاقي به قانون تأسيس مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران مصوب آذرماه سال 1349 به عنوان استاندارد رسمي ايران منتشر مي‏گردد . 

 براي حفظ همگامي و همآهنگي با پيشرفتهاي ملي و جهاني در زمينه صنايع و علوم , استانداردهاي ايران در مواقع لزوم مورد تجديد نظر قرار خواهند گرفت و هر گونه پيشنهادي كه براي اصلاح يا تكميل اين استاندارد برسد در تجديد نظر بعدي مورد توجه واقع خواهد شد . 

 بنابراين براي مراجعه با استانداردهاي ايران بايد همواره از آخرين چاپ و تجديد نظر آنها استفاده كرد . 

 در تهيه و تجديد نظر اين استاندارد سعي شده است كه ضمن توجه به شرايط موجود و نيازهاي جامعه حتي المقدور بين اين استاندارد و استاندارد كشورهاي صنعتي و پيشرفته همآهنگي ايجاد شود . 

 لذا با بررسي امكانات و مهارتهاي موجود و اجراي آزمايشهاي لازم اين استاندارد با استفاده از منبع زير تهيه گرديده است :


4,000 تومان