4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29928
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1533

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شرح مذاكرات شبيه سازي شده كنفرانس 1999

دانلود تحقیق درمورد شرح مذاكرات شبيه سازي شده كنفرانس 1999

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد شرح مذاكرات شبيه سازي شده كنفرانس 1999

با دانلود تحقیق در مورد شرح مذاكرات شبيه سازي شده كنفرانس 1999 در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرح مذاكرات شبيه سازي شده كنفرانس 1999 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرح مذاكرات شبيه سازي شده كنفرانس 1999 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرح مذاكرات شبيه سازي شده كنفرانس 1999

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

 خلاصه

سودمندي ساختمان پروژه اي كامل است كه دست يافتهايي براي شبيه سازي كاربرد آن در ساختمان اين مقاله شرح و توصيفي است كه مقصود خاص آن الگوي شبيه سازي تونل سازي است براي گسترش مبناهايي كه در طرح تونل سازي انجام داد، قسمت كارهاي عمومي شهر ادمونتون براي حفاظ تونل با ماشينهاي حفار. عملكرد تونلها و شرح آنها، سپس الگوي تونل و اجزاي آن نشان داده شده در نتيجه احداث براي الگويي با استفاده از نمايش داده و امتحان الگو و تحليل ساختمان قومي و جريان آنها كه ارائه شده. در آخرين تزيين الگوي تونل هستند چيزهايي كه بطور خلاصه شرح داده شده است.

 

مقدمه

امروزه مراكز شهرها هستند در حال منازعه با فواصل همچون ازدحام ترافيك و كم كردن سطح خاي خالي و افزايش درخواست براي سازماندهي آنها . در نتيجه، گسترش شهر مي بايست با توسعه دادن و بهره بدن از تونلهاي متناوب و بيشتر است. تونلها مي توانند در موارد و كارهاي متنوعي بكار گرفته شوند شامل متروها، كاربرد در راهروهاي سرپوشيده و راههاي فاضلاب معمولاً در اصطلاح، تنول سازي مي تواند شرح داد. محل حفاري در يك محدودة وسيع واقع در زير زمين در بخش كارهاي عمومي شهر ادمونتون (CE) انجام داد. بيشمار پروژه تنول سازي در مدت پنج دورة ده ساله CE شروع كرد به توسعه نظريه فني در تونل سازي در مدت كوتاه در سال 1950 شروع كرد با تونل سازي دستي. 

4,000 تومان