5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30009
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1675
  • تعداد فروش: 8

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مرغداري

دانلود تحقیق درمورد مرغداري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مرغداري

با دانلود تحقیق در مورد مرغداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مرغداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مرغداري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مرغداري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

با افزايش سريع جمعيت و احتياج روزافزوني كه به مواد غذائي بالاخص مواد پروتئيني احساس مي شود توليد مواد غذايي مخصوصاً پروتئين حيواني كه تناسبي با رشد جمعيت ندارد بديهي است .

پرورش و نگهداري طيور به روشهاي صحيح و رعايت اصول اقتصادي و بهداشتي مي‌تواند از طرفي به اقتصاد كشور كمك كند و از طرفي ديگر تا حدودي كمبود گوشت را جبران نمايد . يكي از مهمترين مسائلي كه بايستي بدان توجه نمودن از بين بردن وابستگي صنايع مرغداري ما از كشورهاي خارج است .

امروزه همانطور كه مشاهده مي شود ، گرچه دامنه فعاليت هاي پرورش طيور و مرغداري صنعتي در كشور ما گسترش يافته ولي عملاً مشاهده مي كنيم كه از نظر گوشت سفيد و تخم مرغ علاوه بر اينكه به خود كفائي نرسيده ايم بلكه وارد كننده اين محصولات هستيم .

اميد است با وارد شدن فارغ التحصيلان رشته هاي كشاورزي بخصوص رشته دامپروري در اين صنعت و رعايت مسائلي فني شاهد هرچه شكوفا تر شدن اين صنعت مهم و پايه اي در كشور باشد .

آشنائي با قسمتهاي مختلف مرغداري :

هدف اصلي در اين بخش بدست آوردن اطلاعات كلي در مورد مرغداري مشكلات و مسائل مربوط به مرغداري بود كه اطلاعات جامعي در مورد مرغداري و نحوه كار و آشنايي صورت پذيرفت . البته در دوره كارآموزي سن مرغان تخمگذار 17 ماهه بود . 


5,000 تومان