4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30022
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1672
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مکمل هاي غذايي

دانلود تحقیق درمورد مکمل هاي غذايي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مکمل هاي غذايي

با دانلود تحقیق در مورد مکمل هاي غذايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مکمل هاي غذايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مکمل هاي غذايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مکمل هاي غذايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 فرآورده هايي هستند که از راه دهان مصرف مي شوند (تزريقي نيستند) و حاوي موادي مي باشند که به عنوان مکمل در رژيم غذايي افراد استفاده مي شوند. مکمل هاي رژيم غذايي شامل يکي از موارد زير يا مخلوطي از آنها مي باشند:

·         ويتامين ها

·         مواد معدني

·         داروهاي گياهي

·         اسيد هاي آمينه

·         عصاره يا جايگزيني براي مواد غذايي


مکمل ورزشي چيست؟
مکمل هاي ورزشي محصولاتي هستند که براي بالا بردن کارايي ورزشکاران استفاده مي شوند. اين موارد در انواع و اقسام مختلفي وارد بازار مي شوند: ويتامين ها، مواد ترکيبي و ساختگي، هورمون ها، اغلب آن ها هم يک دستور استفاده بلند و بالا دارند و از هر کجا مي توانيد آن ها را تهيه نماييد.
بسياري از افراد براين باورند که مکمل ها مي توانند بر آن ها کمک کنند تا توده هاي ماهيچه اي حجيم تر، نيرو و استحکام بيشتري پيدا کنند، عده ديگري هم هستند که از مکمل هاي ورزشي صرفاً براي کاهش وزن بدن شان سود مي جويند، بايد بدانيد که اگر تا به حال فکر استفاده از مکمل هاي ورزشي به ذهن تان رسيده است، در اين ميان تنها نيستيد؛ بسياري از جوانان زماني که نزد پزشک ورزشي مراجعه مي کنند، تمايل دارند تا در مورد مکمل ها و نحوه کارايي آن ها اطلاعات بيشتري داشته باشند. سوال بيشتر جوانان اين است که طرز استفاده از مکمل ها به چه صورت بوده و آيا استفاده از آن ها داراي ضريب اطمينان بالايي هست يا خير.
تقريباً تمام محصولاتي که در قفسه هاي سوپر مارکت مشاهده مي کنيد و داروهايي که در داروخانه به چشمتان مي خورند، داراي برچسبي هستند که نوعي تائيديه از اداره کل خوراک و دام مي باشد. تائيديه اين وزارت خانه به مردم اطمينان مي دهد که محصولاتي را که مصرف مي کنند، شامل: غذا، نوشيدني و دارو همه و همه داراي استانداردهاي کيفي مورد نياز هستند. اما مکمل هاي غذايي زير نظر اين اداره توليد نمي شوند و هيچ کدام از آن ها بر روي کودکان و نوجوانان آزمايش نشده اند. اين امر بدان معناست که هيچ دانشمند و يا پزشکي نمي داند که آيا مصرف اين مواد براي نوجوانان مناسب است يا خير.


4,000 تومان