4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30060
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1654

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هادیان الهی

دانلود تحقیق درمورد هادیان الهی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد هادیان الهی

با دانلود تحقیق در مورد هادیان الهی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هادیان الهی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هادیان الهی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هادیان الهی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 انبياء الهي: 

خداوند متعال براي حركت انسان در سير تكاملي خويش تعاليم و دستوراتي را از طريق وحي به پيامبران خويش نازل نمود . بنابراين وظيفه اصلي انبياء اين است كه انسانها را در جهت دادن به زندگي و حركت تكاملي ياري دهند تا بتوانند در هر شرايط وظيفه خود را بشناسند و نيروهايشان را در راه رسيدن به هدف مطلوب بكار بگيرند . خواه مردمي بيابانگرد و چادرنشين باشند و خواه مردمي اقيانوس پيما و فضا نورد ، ارزشهاي اصيل انساني را بشناسند و بدانند چه وظايفي در مورد پرستش خداي متعال و درباره فرد فرد خودشان و نيز نسبت به همنوعان و ساير آفريدگان دارند تا با انجام دادن آنها به كمال و سعادت ابدي و حقيقي نائل گردند. 

البته انبياء الهي غير از انجام وظيفه اصلي - يعني هدايت بشر بسوي كمال و سعادت حقيقي و ابدي - كمكهاي فراواني به بهتر زيستن مردم در همين زندگي دنيا كرده اند و هر جا حكمت الهي ، اقتضا داشته تا حدودي پرده از حقايق ناشناخته و اسرار طبيعت برداشته اند .  چنانكه در مورد حضرت داود و سليمان مي توان يافت و يا در ادامه جامعه و حسن تدبير امور ، تلاشهايي انجام داده اند . چنانكه حضرت يوسف درسرزمين مصر انجام داد . ولي همه اينها خدمات زائد بر وظيفه اصلي ايشان بوده است . 


4,000 تومان