5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30592
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1722

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ماشین جوشکاری قطعات وایر مش

دانلود تحقیق درمورد ماشین جوشکاری قطعات وایر مش

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ماشین جوشکاری قطعات وایر مش

با دانلود تحقیق در مورد ماشین جوشکاری قطعات وایر مش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ماشین جوشکاری قطعات وایر مش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ماشین جوشکاری قطعات وایر مش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ماشین جوشکاری قطعات وایر مش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 1- خلاصه

تجهیزات سری DNW  از جوش الکتریکی مش ، جوشکاری اتوماتیک مش براساس جذب تکنولوژی پیشرفته در داخل و خارج کشور می باشد .

مزیت های این ماشین      

1-    قفسه اصلی بوسیله صفحات فلزی ضخیم و قطعات فولادی است و این مطمئن می سازد که سازه اصلی از محکمی و فشردگی خوبی برخوردار است .

2-    ارگانیزم ارسال پود (سیم پود) جدید است و ارسال کننده به صورت اتوماتیک سیم را به صورت مرحله ای انجام می دهد و این سازه فشرده و منطقی است .

3-    طراح مش قابلیت قبول تجهیزات با کششض متصل را دارد و تنظیم مش آسان است برای درست کردن ابعاد سوراخ و اندازه دقیق و سریع شبکه

4-    برای جوش سوراخ قطعات گوناگون ممکن است و اندازه سوراخ ها قابل کنترل است . تنظیم بر مبنای تجهیزات مختلف است پس این شرایط راحتی است برای تغییر ابعاد سوراخ و قطعات و کار را برای جوش مشهای مختلف ممکن میسازد .

5-    جوشکار دارای مبدل با کیفیت است و فشار الکتریکی از نوع کلاس 8 می باشد بنابر این محدوده سیم جوشکاری وسیع می باشد .

6-    بنا به درخواست ظرفیت مبدل مصرف کننده و کاهش ناگهانی برق ما می توانیم یک راه جدید را انجام دهیم که کنترل برق یک زمان جوشکاری را قبول کند و فرافکنی برقی جدا داشته باشد .

7-    سیستم جوشکاری قابلیت قبول تکنولوژی کنترل همزمان را دارد . زمان جوشکاری و مرکز کنترل جوشکاری کنترل می شود بوسیله کارت الکتریکی دیجیتالی ، پس از دقت بالایی برخوردار است .

8-    تجهیزات کنترل طول مش با شمارشگر الکتریکی انجام می شود و مدیریت و کنترل آسان است ، و همچنین کنترل ماشین برش امکان پذیر است و طول ابعاد مش با ابعاد مناسب می باشد .


5,000 تومان