4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 31072
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2160

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ويژگي هاي گندم دروم

دانلود تحقیق درمورد ويژگي هاي گندم دروم

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد ويژگي هاي گندم دروم

با دانلود تحقیق در مورد ويژگي هاي گندم دروم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ويژگي هاي گندم دروم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ويژگي هاي گندم دروم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ويژگي هاي گندم دروم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 گونه اي است به رنگ زرد كهربايي ،كمي براق با وزن هكتو ليتر(حدود 81)، شيشه اي وسخت با گلوتن مرغوب كه در تجارت به اساميLeeds -Hercules, wells-Rolette وغيره معروف است و زير گونه هاي آن به سه دسته به شرح ذيل تقسيم مي شود:

1- گندم دروم سخت كهربايي

2- گندم دروم كهربايي

3- گندم دروم عادي

در كشور م در گذشته اين گونه كشت نشده امّا اخيراَ موسسه اصلاح بذر و نهال بررسي هايي را به منظور توليد آن در كشور آغاز كرده.

آرد :

با در نظر گرفتن اينكه از سيستم هاي مختلفي براي آسياب كردن گندم استفاده مي شود مي توان چنين نتيجه گرفت آرد حاصل از اين سيستم ها از نظر تركيب و به خصوص از نظر ميزان آندوسپرم ، جوانه، پوسته وحالت گرانولي ذرات متفاوت است و بنابراين محصول حاصل از آنها از جنبه يرنگ و ساير خصوصيات پخت با هم ديگر فرق مي كند. از طرفي براي توليد فرآورده هاي گوناگون آردهاي متفاوتي لازم است از اين رو، استاندارد كردن آرد براي فرآورده‌هاي مختلف ضروري و اجتناب ناپذير است آرد مورد استفاده در ماكاروني سمولينا مي باشد كه در كارخانه ي آشناي بجنورد از آرد نول استفاده‌مي‌كنند و كلاَ در كارخانه‌هاي ماكاروني ايران2 كارخانه بيشتر از آرد سمولينا استفاده‌نمي‌كنند.


4,000 تومان